Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Thanx Ik snap dat het verwarrend overkomt, maar ik heb gesprekken gehad met psychiaters en die waren naar mijn mening iets te gretig met het voorschrijven van medicatie. Nog voordat ze de aard van mijn problemen wisten kreeg ik bij 1 meteen een hele lijst van pillen mee. Ik heb ook bij meerdere personen de negatieve bijwerkingen gezien, zoals extreme gewichtstoename, geen gevoel in vingers meer hebben en suikerziekte enz. Bruin maakte mij helemaal niet emotieloos of onverschillig. Mijn vriendin dacht dat ik de afgelopen maanden niks gebruikt had (heb twee maanden geleden ook een poging gewaagd, maar na iets meer dan een week was ik het zat en ben toen weer begonnen tot nu dus. En zij kent mij door en door. Ik heb haar wel een beetje misleid omdat ik geen gezeur wilde van haar. Ik hoop dat je nu begrijpt waarom ik geen antidepressiva wil en wel bruin. Ik had totaal geen negatieve gevolgen van het gebruik en ik weet zeker dat als ik 300 euro meer per maand te besteden had, ik nu niet gestopt was."
"Fucked up voor je man. Ik ben zelf aan het ontwennen van de hero die ik ben gaan gebruiken naar omstandigheden en ben blijven gebruiken door mijn depressie. De klachten die je omschrijft passen me eerder bij alcohol gebruik. Mag ik vragen hoe je op het idee bent gekomen om je poging met heroïne te doen en hoe ben je aan deze heroïne gekomen? Groet de zaadsliert"
"Ik heb enige tijd, zo'n twee maanden ononderbroken heroïne gebruikt. Na 2 maanden maar weer gestopt met gebruiken. Ik voelde mij een week lang vrij ellendig maar merkte dat het per dag beter ging dus heb doorgezet. Echter is het nu anderhalve maand geleden en het ontbreekt mij sindsdien aan energie om ook maar iets te doen. Als ik uit bed kom loop ik vaak naar de bank om daar haast uitgeput weer neer te vallen. Ook heb ik het gevoel van gebrek aan spierkracht om armen en benen, alsook het gevoel van rusteloze armen en benen tijdens het afkicken zijn niet volledig verdwenen. Heeft iemand hier ervaring mee?!"
"Door mijn depressie in een heroïneverslaving terecht gekomen en meer dan een jaar gebruikt te hebben is het voor mij klaar. Ik wil niet aan de antidepressiva omdat ik bang ben dat het mijn eigen emoties teveel verstoort, hoe kut ze ook mogen zijn, ze zijn wel van mij en maken mij tot wie ik ben. Ook bang om er de rest van mijn leven afhankelijk van te blijven. Ik ervaarde eigenlijk geen negatieve gevolgen van mijn gebruik, de enige reden dat ik stop is omdat het meeste van mijn geld naar rachid en Mo ging. Ik voelde me gewoon normaal, niet eens high of iets, maar had wel de levenslust om mijn huis Elke dag schoon te houden en een aantal uur met mijn hond te wandelen. Ook mijn rugpijn was zo goed als verdwenen. Ik gebruikte 1 bal per dag is rond de 0,2 gram vermoed ik en bleef daar ook altijd bij eigenlijk, ook als ik meer in huis had. Nu zonder, heb ik niet eens de energie om uit bed te komen en het valt me heel zwaar om te zien hoe ongelukkig mijn hond is zonder mijn aandacht en mijn vriendin die er onder lijdt, door er voor mij te zijn als ik het moeilijk heb en alle taken op zich neemt die ik normaal deed. Nu vraag ik mij af hoeveel jullie per dag gebruiken en welke afkickverschijnselen jullie hebben en hoe lang ze duren. Mijn ergste zijn totaal niet kunnen slapen (heb nu met temazepam, melatonine en hasj eindelijk een redelijke nachtrust gehad) , Restless legs en totaal de energie missen om iets te doen."
"Ik ben nu meer dan een week zonder dope en heb eigenlijk nergens meer last van. Ik snap ook niet zo goed wat het idee achter methadon is. Als je echt helemaal clean wilt zijn zil je hoe dan ook een keer voor de bijl moeten. Alleen met bruin in je lichaam duurt het een dag of 5, over methadon heb ik verhalen gehoord van tot een maand!! Kan iemand mij uitleggen wat hier de gedachte achter is?"