Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mijn dealer( komt het nog brengen ook) heeft altijd goede wiet.. Nooit eens een keer slechte wiet gehad, wat me in de sjop nog wel eens wil gebeuren... 3.35 de gram... Bij afname van 50 euro..."
"gecondoleerd... Op je vraag heb ik verder geen antwoord.."
"Ik wil dit ook eens gebruiken, ik dacht zelf aan de strp festival, is het dan aan te raden bzp sec te gebruiken of het beter het met tfmpp te mixen... dan weet ik welke ik moet bestellen namelijk........."