Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlowen in combinatie met appelazijn.

Blowen in combinatie met appelazijn.

12 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
AT waarom zou jij appelazijn gebruiken je bent al zo dun
T
ThoughtlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heey.

Ik ben al op aardig wat sites geweest en kon nergens informatie krijgen over 'blowen in combinatie met het gebruik appelazijn'.
Is hier iemand die me kan vertellen of dit 'gevaarlijk' is?

Alvast bedankt. :]
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Deze mag naar de coffeeshop...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Volgens mij is dat wel veilig, ik ken 't wel en waarom zou dat ooit een gevaarlijke combi kunnen zijn?
T
ThoughtlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oom Klaas zei:
Volgens mij is dat wel veilig, ik ken 't wel en waarom zou dat ooit een gevaarlijke combi kunnen zijn?
Klik om te vergroten...

Ik had werkelijk geen idee of het kwaad kon, dus ik dacht ik vraag het hier even. ^^
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Thoughtless zei:
Oom Klaas zei:
Volgens mij is dat wel veilig, ik ken 't wel en waarom zou dat ooit een gevaarlijke combi kunnen zijn?
Klik om te vergroten...

Ik had werkelijk geen idee of het kwaad kon, dus ik dacht ik vraag het hier even. ^^
Klik om te vergroten...

De combi niet, maar door het blowen kun je wel een vreetkick krijgen zodat je effect van de azijn weer teniet gedaan word. ( Of je gebruikt het niet om af te vallen natuurlijk, maar lijkt mij wel)
T
ThoughtlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
PepTalk zei:
Thoughtless zei:
Oom Klaas zei:
Volgens mij is dat wel veilig, ik ken 't wel en waarom zou dat ooit een gevaarlijke combi kunnen zijn?
Klik om te vergroten...

Ik had werkelijk geen idee of het kwaad kon, dus ik dacht ik vraag het hier even. ^^
Klik om te vergroten...

De combi niet, maar door het blowen kun je wel een vreetkick krijgen zodat je effect van de azijn weer teniet gedaan word. ( Of je gebruikt het niet om af te vallen natuurlijk, maar lijkt mij wel)
Klik om te vergroten...

Gebruik ze daar idd voor. Gisteren voor het eerst de combi gedaan, ging helemaal oke. Voelde niks anders ofzo dan zonder appelazijn. :]
Toch bedankt voor de informatie enzo. :grin:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Is vrij logisch ook.. :rolleyes:

Wel goed dat je je eerst informeert voordat je iets doet!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Geloof me, het gaat prima samen. Vreet appelazijn naar binnen alsof het koekjes zijn, en blow vaak genoeg... Nooit iets naars gemerkt.

Over appelazijn gesproken, morgen nieuwe pot halen heb der nog maar 15 over. En nieuwe hasj, want dat is ook bijna op.
Y
YvanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Blowen in combinatie met appelazijn?
Om af te vallen? Kan iemand mij dit even uitleggen?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Yvan zei:
Blowen in combinatie met appelazijn?
Om af te vallen? Kan iemand mij dit even uitleggen?
Klik om te vergroten...

Niet de combinatie, maar appelazijn word over het algemeen genomen om af te vallen.
Google appelazijn voor meer details..
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oom Klaas zei:
AT waarom zou jij appelazijn gebruiken je bent al zo dun
Klik om te vergroten...

Hoe kom je op dat idee :confused:.

Maar anyway, het heeft dus geen wisselwerkingen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Op de meeste foto's lijk je dun :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."