Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Sorry, je hebt gelijk, ik had het haastig doorgelezen maar mijn vraag is inderdaad al beantwoord. Dus bij deze, bedankt voor de moeite!"
"Hallo, Ik ben door mijn huisarts doorverwezen naar een prikpost om een aantal stoffen in mijn lichaam te laten onderzoeken, Ik heb van verschillende mensen gehoord dat er voor kinderen van mijn leeftijd ( 13 jaar ) eventueel onderzoek naar softdrugs word gedaan, is dit waar? Ik heb eigenlijk geen zin in gezeur , op de lijst die ik heb gekregen staan geen stoffen die in verband staan met THC en/of afbraakproducten, Maar zouden ze dit toch doen? Mvg Young!"
"Hallo, ik ben niet heel duidelijk geweest, er word gezocht naar TSH, Creatinine, Ferritine en glucose, maar ik bedoelde eigenlijk meer, zullen ze ook (zonder dat ik het weet) zoeken naar THC en/of afbraakstoffen? Mvg Young! Geschreven vanaf ipod, niet handig"
"hmkey zei: Minder blowen man..13 jaar en je blowt al..? Je begint ook al paranoide te worden.. ik zou het maar wat minderen. Klik om te vergroten... Ik begin helemaal niet paranoide te worden, dit heb ik van iemand gehoord, en aangezien ik het nergens op internet kan vinden heb ik het hier nagevraagd Btw, eens in de 2 weken kan toch wel? ( Ik weet ook wel dat het niet hoort, en dat het niet goed voor je is, maar ik houd het toch prima in de hand, dus ik zie geen problemen ) Mvg Young!"
"KoxBox zei: Ik vind het wel opmerkelijk hoe je tegen drugs aankijkt op jouw leeftijd. Waren alle experimenterende 13 jarigen maar zo, er zou al veel minder gezeik over drugs zijn. Klik om te vergroten... Dankje!"
"Drientje zei: Netjes dat je het zo aangepakt! Let inderdaad goed op dat je het niet te vaak gaat doen. Je lichaam zit op dit moment midden in veranderingen die je erg onzeker kunnen maken over jezelf en anderen. Ook in je hoofd gebeuren er een boel dingen er veel blowen zou dit kunnen verstoren. Daar merk je dan nu niet meteen wat van maar later zou je problemen kunnen krijgen met leren (concentratiestoornis). Besef dat drugs leuk zijn maar dat een gezond werkend lichaam veel fijner is! Succes! Klik om te vergroten... Bedankt!"
"KoxBox zei: Oja, ik zie het nu pas. In het vervolg wel je report onder het subforum "Trip reports" zetten. Klik om te vergroten... Ik zal eraan denken"
"LADd zei: ben ik de enige die de smaak van WW zo goor vind? k heb dat spul 1x gedaan, en daarna nooit meer, de hele groep waarmee ik was vond het goor... maarja miss was t gewoon te oud ofzo Klik om te vergroten... Haha, ik denk inderdaad dat je de enige bent, ik vond de smaak niet goor , stiekem zelfs wel lekker , maar ik was wel een beetje verkouden, dus daar zal het misschien aan liggen"
"KoxBox zei: LADd zei: ben ik de enige die de smaak van WW zo goor vind? k heb dat spul 1x gedaan, en daarna nooit meer, de hele groep waarmee ik was vond het goor... maarja miss was t gewoon te oud ofzo Klik om te vergroten... Laat maar eens naar je smaakpapillen kijken. Klik om te vergroten... Hahah, dat wilde ik eigenlijk ook zeggen, maar k vond het zo grof"
"soldiermoney zei: Hey vet report man! Op die leeftijd zo´n ervaring is niet speciaal, maar je beschrijft het duidelijk. Ben jij de enige van jouw vriendengroep die zo met blowen omgaat? Klik om te vergroten... Bedankt voor de reactie! Ja ik ben misschien samen met M de enige, maar dat komt omdat de rest niet blowt :P Mvg Young!"