Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1,5 gram op een avond met voldoende alchole en benzo's, als ik meer gebruik krijg ik last van angst en spanning en dan is het feestje voorbij helaas."
"Na een paar pep Bomen vind mijn maag het in ieder geval ook niet meer leuk en dan toch af en toe een snuifje pep erbij."
"Benzo fury niet gevaarlijk bij normaal gebruik, heb zelf 50mg bij gedoseerd merkte geen verandering, had 200mg de eerste keer genomen, had een heerlijke mdma mellow. Bij doseren gewoon niet doen, geniet van je heerlijke startdosis, harder is niet altijd beter."
"Nice report! Heb tijdens een truffel trip ook een keer een mdma gevoel gehad, heb toen als extra boost wat passiebloem thee van te voren genomen en tijdens de trip, deed de trip wel erg goed!"
"seroquel 25mg werkte ook perfect om te slapen, voor drie dagen voorgeschreven gekregen, van de verslaving arts. zolpidem en zolpiclon werkte niet voor mij."
"lekker oldsgool haha"
"5-abp, Methoxetamine, 5-IAI, methylone,nog een keer 4-FA, en dan sluit ik voolropig het boek voor mijzelf"
"Methylone, kan ik al afstrepen, vorige jaar zomer een keer gedaan, erg tegengevallen. misschien Methoxetamine en 3-FA en 4-MEC, en dan is het genoeg geweest."
"wat ook lekker is, vooral met de kerstdagen, in de warme melk een blok goedkope niet al te sterke hasj 0,5 gram, op laten lossen en dan wat Nesquik poeder erbij en je hebt een heerlijke warme chocohasjmelk."
"Heb het jaartje terug een keer geprobeerd, had twee oranje kersen op ( 120mg xtc pil ) en toen de piek begon af te zwakken een lijntje keta gesnoven, ik werd er iets te gedesoriënteerd van wat zich toen uiten bij mij in paniek, en werd er knetters vaag van."