Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb sinds ongeveer een jaar heel vaak hartkloppingen na het blowen, eerst dacht ik dat het gewoon spanning was maar gister realiseerde ik me dat het gewoon het bloed is dat met 500 km per uur door mijn aorta schuurt en mijn hart die 1000 bpm aan het kloppen is. Niet zo chill dus. Ik slik al heel lang ritalin en ik slik het ook vrij onregelmatig omdat het mijn eetlust verstoort en ik daardoor het niet wil nemen als het niet nodig is, maar dit deed ik ook al voordat dit gezeik begon. Ik wil gewoon weer kunnen ontspannen door wiet in plaats van elke keer het risico lopen dat het weer vet kut wordt. Iemand ideeën?"
"acht.zes zei: Tja, Klassiek en veelvoorkomend probleem. Je hebt ooit een mindere ervaring gehad met blowen, en sindsdien ga je je al dan niet bewust een beetje druk maken/stressen als je gaat blowen, en cannabis versterkt het gevoel dat je op dat moment, dus valt het weer niet goed. En dat is dan weer een bevestiging zodat dit zichzelf in stand blijft houden. En vicueuze circel dus. Hoe kom je er dan weer vanaf? Je niet meer druk maken, maar dat is dus veel gemakkelijker gezegd dan gedaan. Maar je bewust zijn van dit mechanisme is alvast een goede stap vooruit. Ritalin kan ook wel zorgen voor versnelde hartslag,, misschien dat dit het probleem versterkt, maar dat weet ik niet zeker. Klik om te vergroten... Zo ver was ik al, maanden geleden. Maar inzien dat het een vicueuze cirkel is heeft niet echt geholpen. Ik ben bijna altijd wel vrij gespannen en het is heel moeilijk/vrijwel onmogelijk om dit te sturen. Ben hier al heel lang mee bezig maar of ik nou gespannen ben of niet lijkt gewoon compleet buiten mijn controle te liggen, soms voel ik me gewoon chill en goed etc en de andere keer niet gewoon random."
"Hallo mensen, ik weet niet of ik hier per se goed zit maar het zal wel. Ik blow al minstens sinds 2015, dus ongeveer 3 jaar nu. Tot iets van 8 a 9 maanden geleden ging ik bijna nooit bad op wiet, en ik rookte vaak puur en soms gewone joints, vooral indica. Daarna begon ik steeds vaker bad te gaan tot ik op een dag echt super bad ging op een combinatie van space cake en een joint voordat ie ingewerkt was. Sindsdien eigelijk bijna altijd bad trip, iets minder als ik hasj rook, maar meestal minstens gespannen, soms buikpijn, maar nooit meer zo chill als vroeger. Het is meestal vet kut dus, al had ik een paar dagen geleden wel een goeie met amnesia maar gister rookte ik een halve pure met anmesia en toen ging alsnog weer lekker bad op dus ja hoop vervlogen. Iemand enig idee of hier wat aan te doen valt? Ik mis het man."