Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBijna altijd bad op wiet/hasj

Bijna altijd bad op wiet/hasj

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat is nogal te zien wat je onder bad gaan verstaat, als het om fysiek slecht voelen gaat helpt voor mij een motilium of ander anti-misselijkheidsmiddeltje wel, indien het echter meer paniekaanvallen zijn moet je vooral beseffen dat een joint roken niet dodelijk of gevaarlijk is (op korte termijn) en dat er dus eigenlijk niet veel kan gebeuren
Y
YiamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo mensen, ik weet niet of ik hier per se goed zit maar het zal wel.
Ik blow al minstens sinds 2015, dus ongeveer 3 jaar nu. Tot iets van 8 a 9 maanden geleden ging ik bijna nooit bad op wiet, en ik rookte vaak puur en soms gewone joints, vooral indica. Daarna begon ik steeds vaker bad te gaan tot ik op een dag echt super bad ging op een combinatie van space cake en een joint voordat ie ingewerkt was.
Sindsdien eigelijk bijna altijd bad trip, iets minder als ik hasj rook, maar meestal minstens gespannen, soms buikpijn, maar nooit meer zo chill als vroeger. Het is meestal vet kut dus, al had ik een paar dagen geleden wel een goeie met amnesia maar gister rookte ik een halve pure met anmesia en toen ging alsnog weer lekker bad op dus ja hoop vervlogen.

Iemand enig idee of hier wat aan te doen valt? Ik mis het man.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Je bent bang voor een bad trip en je maakt je daar druk over al voor je gaat blowen. Wiet/hasj versterkt je gevoelens, dus is het gevolg niets minder dan logisch.

That's all!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."