Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Chillax zei: Dan zou ik er zo lang mogelijk tussen proberen te houden. En heb je echt LSD of 1P-LSD? Want vooral met die laatste wordt nogal eens gruwelijk overgedoseerd omdat de zegels vaak veel sterker zijn dan echte LSD zegels. Ook mee oppassen dus. Ik vond zelf 75 ug (=halve zegel in de regel) voor een eerste keer al wel heftig genoeg en m'n partner ook. Klik om te vergroten... We weten niet welke LSD wij hebben. Wel hebben we ervaring in psychedelica als truffels, 2c-b en dmt. Het wordt onze eerste keer LSD. Is het aan te raden een hogere dosis te nemen als je al ervaring hebt met dergelijke psychedelica? P.S. De LSD stellen we uit, we nemen het een maand na ons XTC-gebruik komende zondag."
"We willen XTC gebruiken deze vakantie, met later in de vakantie LSD. Halen we hier het optimale uit of is het beter even te wachten?"
"Chillax zei: Ik zou het of direct de dag er na doen als je nog wat afterglow hebt en anders er wel minimaal een week tussen laten. LSD nemen tijdens de "kater" van XTC is niet aan te raden. Het beste is een week of meer er tussen. Andersom zoals @Mindless zegt is ook beter. LSD is veel minder uitputtend dan XTC. Klik om te vergroten... Als je lsd de dag na XTC neemt, zorgt dat voor een Candy flippin-achtig effect?"
"Chillax zei: Candyflip is eigenlijk andersom, dus eerst lsd en dan zo'n vier uur later XTC. Maar ik heb zelf vaak de dag na LSD en ook de dag na XTC nog wel een soort afterglow. Ik weet niet of iedereen dat heeft, maar dan zou het nog wel op positieve manier kunnen bijdragen maar uiteraard niet zoals een echte Candyflip met maar een paar uur tussen beide middelen. Toch denk ik dat XTC beter is voor de tweede dag omdat het je lichaam veel meer uitput, of beter nog een week. Maakt het eigenlijk heel veel uit? Waarom wil je graag eerst XTC? Klik om te vergroten... Volgende week zaterdag gaan we naar een festival om XTC te gebruiken. We hadden hiervoor al het idee om LSD (voor de eerste keer) te nemen rond kerst en oud en nieuw. Echter hebben we niks kunnen plannen v贸贸r het festival en willen we LSD erna gebruiken."
"Chillax zei: Ik denk dat het ook wel uitmaakt wat je doet met je LSD. Neem je een hoge dosis en ga je allemaal reflecties op jezelf uit voeren en heel fililosofisch gaat denken... Of dat je gewoon lekker (hersenloos) gaat spacen op een festival met een lichte dosis. Dat eerste zal waarschijnlijk geestelijk meer uitputtend zijn de volgende dag. Klik om te vergroten... Ik ben van plan dat 'eerste' te doen."
"Ik heb laatst drie zaden hawaiian baby woodrose (LSA) gebruikt. Na hoeveel tijd is het het verstandigst om nog psychedelica te gebruiken? Ofwel, hoelang treedt er tolerantie op?"
"Bedankt iedereen voor jullie reacties. Ik heb ze allemaal gelezen en neem ze mee. Gisteren heb ik in het bos solo getript en het was een geweldige ervaring."
"Graag! Ik ben benieuwd"
"Ik ben gisteren voor het eerst gaan solotrippen op truffels (15 gram Hollandia) in het bos. Ik was een uur onderweg en had wat muziek op (Interstellar - First Step van Kyle Landry) toen ik naast een meertje stond en er in keek. Ik zag vijf vrouwelijke, identieke gezichten. Ze zagen er neutraal uit en de gezichten hadden een witte kleur. Ik voelde me erdoor aangetrokken en ik bleef ernaar kijken. Langzamerhand veranderde mijn beeld. De kleur van de gezichten sloeg in enkele seconden om van wit naar zwart. De gezichten kregen, in plaats van een neutrale uitstraling, een donkere, slechte, kwade, onheils uitstraling. De ogen en mond werden hol, vergelijkbaar met het schilderij 'De Schreeuw' van Munch, alleen waren de gezichten puur zwart. Ik bleef staan, maar werd mentaal meegetrokken door de donkere, vrouwelijke gezichten. Dit duurde ook een enkele seconden, voor mijn gevoel althans. Mijn besef van tijd was weg. Nu komt er iets dat ik moeilijk uit te leggen vind, maar ik ga het proberen. In horrorfilms en thrillers zie je dit regelmatig; wanneer een personage/karakter zich ergens in meegetrokken voelt en in een mum van tijd weer 'bij bewustzijn' is. Hij of zij is uit de zone heeft weer een open geest. Bij het moment van 'bewustzijn' hoor je in de film een kortstondig geluid. Zoiets had ik. In minder dan een seconde leek het of een stem van nauwelijks hoorbaar tot hard een soort 'h脿h' zei. Op een zachte manier, maar alsof de stem van je oren naar je hersenen 'bewoog'. Ik v贸茅lde de stem. De toon bleef het zelfde, al werd het wel harder. De stem was geen schreeuw, maar eerder fluisterachtig. Op de climax van deze stem, op zijn hardst, na minder dan een seconde, werd het zwart. Ik ging niet out, ook dit gebeurde in minder dan een seconde. ik bleef staan, maar deed mijn ogen dicht, en het leek of die stem zich door mijn hersenen doordrong om daar een knopje om te zetten. Na de 'climax', de omzetting van die knop, was ik weer 'bij bewustzijn'. Ik keek om me heen en besefte dat ik iets speciaals had meegemaakt. Het raakte me en heb een paar minuten (denk ik, want geen tijdsbesef) geprobeerd te achterhalen wat ik zojuist had meegemaakt. Ik had geen idee en heb nog steeds geen idee. Weet iemand het? Wat heb ik gisteren meegemaakt?"
"LSA zaden (Hawaiian baby woodrose) Salvia (10x extract) Gedroogde truffels (tampanensis) 2C-B Ritalin Alcohol"