Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAquarium en de DJ met een zak op z’n kop

Aquarium en de DJ met een zak op z’n kop

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
C
Curieuze89Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Afgelopen vrijdag een fantastische avond gehad…

setting: club in een Europese Hoofdstad.

rond 1:00 door de deur dame goedgekeurd, camera’s afgeplakt, jas opgehangen en binnengewandeld, fijne sfeer en veel paradijsvogels. Drie dansvloeren
1| beukende techno (denk aan rodhad) 2| electro trance (denk aan… miss monique ) 3| funky house (denk aan… daft punk)

1)TECHNO! stuwende dreunen, opwinding, al bijna in trance… nog een klein zetje… hup 165mg geteste xtc naar binnen… even later zweef ik… de krullebol naast me lacht, ik ook… we kennen elkaar niet maar zijn op dezelfde frequentie… bewegen gaat soepel en intuĆÆtief whoooohaaaaa

2:30 | even buiten roken, colaatje en praten… praten… praten… praten… alles bij elkaar associĆ«ren. Oeh wat is die Spaanse dame mooi… samen in het moment, vrienden voor het leven maar niet te lang… want ik wil dansen! Hup halfje erbij…

Heerlijk om nog ff de TECHNO in te duiken maar na een half uurtje ga ik rondzweven in de club en zoek een andere ruimte op… Huh?! Trance! Heerlijk! Even een biertje. Sta te genieten van iedereen om me heen en mijn gezelschap. En zo te merken ben ik niet de enige. Of ik nog coke heb vraagt een Italiaan… of ik nog weet waar ie het kan krijgen… ik wimpel m af, ik lach erom. Coke… niet nu voor mij…

M’n’n vrienden zitten inmiddels op 1 pil (2x 1/2, ik op anderhalf en het is inmiddels 4:30… ik geef ze nog een halfje… en besluit zelf dat laatste halfje ook maar te nemen en nog een ruimte op te schuiven… funky house… uit mijn gouden tijd (ā€œ89-ā€œ10) ik ga door het dak! Begin langzamerhand dingen anders waar te nemen, ik lach me een ongeluk! De glazen plaat voor de dj Booth verandert in een aquarium … met vissen. En als ik knipper ook weer niet. De DJ heeft ie nou echt een bruin papieren zak op z’n kop? (Roni Size, Brown paper bag????) Ik knipper en focus… oh neeā€¦šŸ˜ enne waarom heeft iedereen sproeten als pipi Langkous? En wat doet die meid met een plakbandautomaat in d’r handen terwijl ze staat te dansen? RAAAARRR (ik schijn ogenschijnlijk normaal door te dansen maar volgens mijn vrienden af en toe te stoppen en verbaasd naar m’n omgeving te turen)

En dan is het opeens 8:00… en mijn favoriete Daft Punk nummer wordt over mij uitgestort… een mooier einde van deze nacht is niet mogelijk… wat een gelukzalig gevoel. En wat heerlijk dat er dit soort veilige plekken zijn om een nacht door te zweven….

Vier de nacht!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
1998GUY zei:
Afgelopen vrijdag een fantastische avond gehad…

setting: club in een Europese Hoofdstad.

rond 1:00 door de deur dame goedgekeurd, camera’s afgeplakt, jas opgehangen en binnengewandeld, fijne sfeer en veel paradijsvogels. Drie dansvloeren
1| beukende techno (denk aan rodhad) 2| electro trance (denk aan… miss monique ) 3| funky house (denk aan… daft punk)

1)TECHNO! stuwende dreunen, opwinding, al bijna in trance… nog een klein zetje… hup 165mg geteste xtc naar binnen… even later zweef ik… de krullebol naast me lacht, ik ook… we kennen elkaar niet maar zijn op dezelfde frequentie… bewegen gaat soepel en intuĆÆtief whoooohaaaaa

2:30 | even buiten roken, colaatje en praten… praten… praten… praten… alles bij elkaar associĆ«ren. Oeh wat is die Spaanse dame mooi… samen in het moment, vrienden voor het leven maar niet te lang… want ik wil dansen! Hup halfje erbij…

Heerlijk om nog ff de TECHNO in te duiken maar na een half uurtje ga ik rondzweven in de club en zoek een andere ruimte op… Huh?! Trance! Heerlijk! Even een biertje. Sta te genieten van iedereen om me heen en mijn gezelschap. En zo te merken ben ik niet de enige. Of ik nog coke heb vraagt een Italiaan… of ik nog weet waar ie het kan krijgen… ik wimpel m af, ik lach erom. Coke… niet nu voor mij…

M’n’n vrienden zitten inmiddels op 1 pil (2x 1/2, ik op anderhalf en het is inmiddels 4:30… ik geef ze nog een halfje… en besluit zelf dat laatste halfje ook maar te nemen en nog een ruimte op te schuiven… funky house… uit mijn gouden tijd (ā€œ89-ā€œ10) ik ga door het dak! Begin langzamerhand dingen anders waar te nemen, ik lach me een ongeluk! De glazen plaat voor de dj Booth verandert in een aquarium … met vissen. En als ik knipper ook weer niet. De DJ heeft ie nou echt een bruin papieren zak op z’n kop? (Roni Size, Brown paper bag????) Ik knipper en focus… oh neeā€¦šŸ˜ enne waarom heeft iedereen sproeten als pipi Langkous? En wat doet die meid met een plakbandautomaat in d’r handen terwijl ze staat te dansen? RAAAARRR (ik schijn ogenschijnlijk normaal door te dansen maar volgens mijn vrienden af en toe te stoppen en verbaasd naar m’n omgeving te turen)

men dan is het opeens 8:00… en mijn favoriete Daft Punk nummer wordt over mij uitgestort… een mooier einde van deze nacht is niet mogelijk… wat een gelukzalig gevoel. En wat heerlijk dat er dit soort veilige plekken zijn om een nacht door te zweven….

Vier de nacht!
Klik om te vergroten...
Mooi! Ik was even in de club toen ik dit las.
C
Curieuze89Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Yakamoz zei:
Mooi report! Toch benieuwd naar je favoriete daft punk nummer
Klik om te vergroten...
Nou…. Op dat moment… Revolution 909

D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
1998GUY zei:
DJ
Klik om te vergroten...
ja?
Y
YakamozLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mooi report! Toch benieuwd naar je favoriete daft punk nummer

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."