Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sittard-046 zei: Ikzelf ben 15 en heb nu enkel hasj en wiet gedaan. En de 10e heb ik X gebruikt. Wil ik best vaker gebruiken. Speed en Paddo's ook wel maar ik denk wel nog na over de gevolgen zoals X misschien 2x per jaar? nog 1x in de zomer? Paddo's kan ook wel een keer in de zomer bij een maat en speed misschien bij een vet feest. Die harddrugs van dat lijste ben ik niet in geïnteresseerd. En is LSD niet zo schadelijk? ik dacht juist van wel! Mag ook wel bij me To Do lijstje dan. Maar als ik al shit doe, doe ik dit met mate. En wiet vindt ik niet verslavend ik rookte het eerst in de zomer ong elke dag toen een pauze gehad van een paar maanden en nu rook ik wel weer paar keer in de week. Klik om te vergroten... 15jaar en al een 'to do' lijstje schitterend bezig knul."
"pascal828 zei: XtcPilKoen zei: 15jaar en al een 'to do' lijstje schitterend bezig knul. Klik om te vergroten... XtcPilKoen zei: als ik deze zaterdag die shiva's kan pakken. Dan ben ik nog van plan om er zelfs een half grammetje mdma bij te pakken. Klik om te vergroten... zoveel jaar oud en nu nog onverantwoordelijker dan een 15-jarige. Goed bezig knurft. Klik om te vergroten... 21jaar tegenover 15jaar Wie is er dan goed bezig?? Ik ga dan misschien onverantwoord met mezelf om maar 15j. right!"
"check mijn topic eens daar geef je geen warnings ...."
"Nibiru zei: Dr Gonzo zei: hahahaha, zo zie je maar hoe klein de wereld eigenlijk is... Klik om te vergroten... Uhu, Alleen ik vond het erg jammer dat ik het niet mocht gebruiken samen met nicolette, Ik bedoel; dat haalt zon beetje de nut van het interview weg toch? Ondanks dat was het toch erg gezellig! Was op het moment van de interview op 4-FMP, moest om 5 uur sochtends eerst me krantenwijk doen, dan om 7 uur de bus naar hilversum, t was namelijk bij de producer van Spuiten en slikken thuis. Mja, heb een vergoeding gekregen Klik om te vergroten... ik vind het wel normaal dat nicolett niet samen wilt gebruiken met zoon domme drek met een afgedankt ying yang mutsje zoals jij . met zoon vodde broek kom je toch niet op tv heb je geen tijd voor een andere vodde broek aan te doen . geen wonder dat je aan de drugs zit wss ben je toch altijd gepest geweest haha"
"pascal zit je hier 24/24 op ? wat ben jij een domme sul"
"lekkker knalleeeee"
"Nibiru zei: XtcPilKoen zei: pascal zit je hier 24/24 op ? wat ben jij een domme sul Klik om te vergroten... Jij bent echt 1 van de domste/vervelendste mensen op dit forum. Waarom je niet gebanned word is mij een raadsel, jij bent het soort mens dat dood gaat aan drugs. Dat zou me echt helemaal niet boeien Klik om te vergroten... hahaha wanabee"