Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Zal me even voorstellen, ik ben "Brian" en 27 lentes jong. (Gebruik niet mijn echte naam in verband met herkenning) Ben al een enige tijd aan het mee lezen op dit o zo interessante forum. Ik rook al sinds mijn 11e dagelijks zo'n 1,5 gram Cannabis en hasj. En ben al aardig uitgekeken op het groene goedje!! Heb ook al kennis gemaakt met coke en speed! SENSATION WHITE 2012 PRAAG Maar trekt mij niet zo. heb zelf 1 keer eerder Xtc gebruikt en dat was in mijn eentje lekker thuis op de bank. 2 Witte bentley's getest op ong 100mg In 1 woord GENIAAL!! Het heeft mijn aandacht getrokken.. Nu is mijn vraag of het verstandig is om dat ook eens samen met mijn vrouw te gaan proberen!! Voor haar de eerste keer en wetend dat ze last van stemmingswisselingen en borderline heeft! Denk dat ze het wel kan waarderen. Hoe denken jullie erover?? Grtzz"
"Ik Denk als je een goeie relatie heb dat je geen fuckbuddy nodig Hebt.. Als je er tog 1 nodig denkt te hebben ben je na mijn idee nog niet de juiste vrouw tegen gekomen.."
"franx zei: X-men zei: Ik Denk als je een goeie relatie heb dat je geen fuckbuddy nodig Hebt.. Als je er tog 1 nodig denkt te hebben ben je na mijn idee nog niet de juiste vrouw tegen gekomen.. Klik om te vergroten... Er zijn heel veel zaken in het leven die je onder normale omstandigheden niet nodig hebt maar wel lekker of leuk kunnen zijn. Zo heb je absoluut geen taart, chips of snoep nodig, is er voor vakantie geen enkele noodzaak en blijken seksspeeltjes absoluut overbodig. Drugs hebben we ook niet nodig. Het zijn slechts toevoegingen die na gelang de persoonlijke (morele) voorkeuren een meerwaarde kunnen zijn. Problemen treden meestal pas op als de meerwaarde een doel op zich wordt. Als het idee van een fuckbuddie aanspreekt (dus bij beide partners een seksuele voorkeur/meerwaarde is) dan is eigenlijk is het omgekeerde van je bewering waar. Alleen in een zeer goede relatie waar binnen geen sprake is van jaloezie en de partners elkaar vertrouwen en wat gunnen is er ruimte voor een spel met een fuckbuddy. Wij beschouwen onze relatie na 24 jaar lief en leed delen als goed tot zeer goed. Ik denk dat het open delen van fantasieën en het samen beleven van avonturen de band alleen maar sterker heeft gemaakt. Klik om te vergroten... Gelukkig hebben mensen verschillende meningen erover, Anders zal geen enkel kind het woord trouw nog leren... Ik zie het zo dat als mensen een fuckbuddy naast hun bestaande Relatie nodig hebben, dat ze het liefst als vrijgezel door het leven willen gaan maar bang zijn om alleen oud te worden. Maar ik ben blij dat jullie nog na 24 jaar zo gelukkig met elkaar kunnen zijn wetend dat jullie eigenlijk niet genoeg aan ELKAAR hebben.. Grtzz"
"franx zei: X-men zei: Gelukkig hebben mensen verschillende meningen erover, Klik om te vergroten... Het hebben van een mening is prima, het vellen van een oordeel is natuurlijk een geheel andere zaak. X-men zei: Anders zal geen enkel kind het woord trouw nog leren... Klik om te vergroten... Wat gaf jou het idee dat kinderen betrokken worden in de romances van de ouders? En als ze al inhoudelijk gekend zouden zijn dan leren ze hoogstens het verschil tussen twee op zichzelf staande emoties zoals liefde en lust. Maar ik kan je gevolgtrekking wel plaatsen hoor... het is niet ongebruikelijk dat mensen die twee emoties met elkaar verwarren. X-men zei: Ik zie het zo dat als mensen een fuckbuddy naast hun bestaande Relatie nodig hebben, dat ze het liefst als vrijgezel door het leven willen gaan maar bang zijn om alleen oud te worden. Klik om te vergroten... Waarom denk je dat een fuckbuddy 'nodig' is? Ik schreef boven al dat het leven vol zit met overbodige zaken waar de mens zich toch graag aan toe geeft. De redenering dat stellen met een fuckbuddy in essentie vrijgezel zouden willen zijn maar bang zijn alleen oud te worden is een onnavolgbare redenatie die op geen enkel vlak verdedigbaar is of te onderbouwen. X-men zei: Maar ik ben blij dat jullie nog na 24 jaar zo gelukkig met elkaar kunnen zijn wetend dat jullie eigenlijk niet genoeg aan ELKAAR hebben.. Klik om te vergroten... Je verkondigt geen mening maar je pretendeert hier diepere kennis en inzichten te bezitten over hoe wij in onze relatie staan. Ik zou zeggen kom eerst eens langs om een kopje koffie te drinken en kennis te maken voordat je ongefundeerde vooroordelen als waarheden propagandeert over anderen die je in het geheel niet kent. Klik om te vergroten... Het was zeer zeker niet als oordeel bedoelt, Het is hoe ik het interpreteer.. Als het voor jullie werkt is het toch prima?!?!? Weet dat ik niet in zo'n relatie zou willen leven... En hoe wil jij een kind van 10 leren wat lust is.? En een kopje koffie lust ik Wel.."
"franx zei: X-men zei: [ Het was zeer zeker niet als oordeel bedoelt, Het is hoe ik het interpreteer.. Als het voor jullie werkt is het toch prima?!?!? Weet dat ik niet in zo'n relatie zou willen leven... En hoe wil jij een kind van 10 leren wat lust is.? En een kopje koffie lust ik Wel.. Klik om te vergroten... No worries... ik snap je wel.. jaren geleden had ik waarschijnlijk een zelfde notie gehad. Hoe ik een kind van 10 het verschil wil leren tussen liefde en lust is eenvoudig te beantwoorden. Niet. Dat komt later wel in de puberteit als zij zelf verwarrende gevoelens krijgen maar dan leer ik het niet aan de hand van persoonlijke praktijkvoorbeelden. Net zo min als ik mijn puberzoon deelgenoot van onze drugsvoorkeuren maak. Wat rest is vanuit onze eigen ervaringen op dergelijke vlakken raad geven. Je bent welkom Klik om te vergroten..."
"Ze heeft een tijdje venlafaxine 37,5mg ( geloof ik) gebruikt... Maar is er nu een dikke twee maand vanaf... Ze staat er zelf wel positief tegenover vooral na mijn ervaring er mee... Kan aan niks anders meer denken.. Denk dat We er gewoon voor gaan... Je komt er pas achter als je het probeert.. Ik zat er aan te denken om eerst alle twee een halve te droppen en dan een stuk te gaan wandelen.. ( aangezien ik er de vorige keer twee heb gehad ging ik net iets te hard voor een uurtje, en daarna ging het perfect.. ) of lijkt het jullie verstandig om gewoon lekker thuis te blijven???"
"Bedankt voor je reactie QocaïneIsBack.. Maar als je goed had gelezen was ik dat ook van plan!! Weet je trouwens ook hoe het komt dat vrouwen minder nodig kunnen hebben? Is dit in verband met lichaamsgewicht? Of hebben ze andere stofjes in hun lichaam waardoor de pil harder kan knallen??"
"Bedankt voor je reactie 25tolife.. Heb veel aan je info.. Ga zelf beginnen met een halve en lijkt me dus verstandig om mijn vrouw eerst een kwartje te geven.. Heb in de planning staan dat We eerst beginnen met een wandeling om onze gedachtes ergens anders op te brengen.. Thuis heb ik een hele skala aan muziek klaar liggen en een lamp wat allerlei verschillende kleuren geeft.. Wierook heb ik nog genoeg liggen.. ( goeie tip trouwens) Zal romantisch muziek ons in een goeie mooth kunnen brengen? Weet wel dat We ons niet hoeven te vervelen.. :P"
"Fool zei: Klinkt alsof jullie een gezellige avond gaan hebben! Ik zou alleen niet te ver weg gaan lopen, zodat jullie snel terug kunnen als het niet bevalt. Ik wil wel even kwijt dat 25mg zelfs voor een vrouw nogal aan de lage kant zit. Ik kan me slecht voorstellen dat 50mg teveel zou zijn, maarja iedereen zit natuurlijk anders in elkaar. Have fun! Klik om te vergroten... Dank je voor je reactie!! Waren ook niet van plan om ver van huis te gaan wandelen.. Er is op ong 5 minuten wandelen een park a.k.a bos.. En ik neem voor de zekerheid genoeg suikers mee mocht het slecht vallen bij haar.. En ik kan beter met een kwartje beginnen want mocht een halve tog te veel zijn kan ik het er niet meer uithalen.. Maar als een kwartje tog te weinig blijkt te zijn hoe lang moet ik dan wachten om haar vervolgens het andere kwartje te geven?? Grtz"
"Pandan zei: QocaïneIsBack zei: Dus als jouw vrouw bijvoorbeeld 60kg weegt, dan is een halve pil mooi om mee te beginnen. Klik om te vergroten... Dat raad ik ten zeerste af. Een halve bij een beginnend gebruiker is behoorlijk veel. Ik als ervaren gebruiker had laatst moeite met een halfje, en ik weeg 90 kilo. Een kwartje is de goede startdosis in dit geval. Klik om te vergroten... Ben zelf ook bang dat een halve voor de eerste keer teveel van het goeie zou zijn, daarom geef ik gewoon eerst een kwart, kan altijd nog wel meer geven. wil graag dat de eerste keer goed valt bij haar, want krijgt ze direct een slechte ervaring kan ik het in de toekomst wel verder vergeten. Ik daar in tegen heb bij de eerste keer een halve gedropt, maar voelde na anderhalf uur nog niks, en heb daarna direct de tweede helft geslikt. ( was nog niet zo goed ingelezen als nu ) weer een uur gewacht en voelde nog helemaal niks, en dacht bij mezelf "zullen wel mooie schijt pillen zijn".. heb daarna een hele pil er achter aan gegooit... nou dat duurde maar tien minuten en begon me daar tog keihard te spacen. heb geloof ik wel een uur alleen maar heen en weer gelopen in mijn appartement, met de gedachten "gaat dit wel goed" wist niet meer wat voor en achter was, compleet met hele erge hart kloppingen.. dat gevoel wil ik haar graag besparen omdat ze uit haar zelf al een aardige doemdenker is.. daarom dus eerst een kwartje!!"