Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke en Narcose

Coke en Narcose

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#1
Met een beetje geluk gebruikt de KNO arts nog wat cocaine ter verdoving van je neus ook.
Geen geintje btw !
W
WungchiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo allemaal,

Misschien heeft een van jullie hier ervaring mee en kunnen jullie mij ( naast anesthesie/pre-screening) geruster stellen. Situatie is als volgt.

Over 10 dagen krijg ik een neus-operatie waarbij ik 2 uur onder narcose ga.( Operatie is niet drugs-gerelateerd, in het verleden mijn neus gebroken door vechtsport en er is toch een correctie nodig om beter door mijn neus te ademen)

Ik heb 2 weken geleden telefonisch contact gehad betreffende de screening en daarbij benoemd dat ik drugs gebruik, en aangegeven dat ik tot mijn laatste keer alleen XTC heb gebruikt.

Afgelopen weekend toch een klein misstapje gemaakt en een klein bommetje gemaakt van coke. ( 1 dosis van 25mg)

Nu zal ik de komende dagen verder nuchter blijven en heb ik geen drang om verder te gebruiken. Ik zit te twijfelen om nu de Anesthesie gelijk in te lichten omdat er nog best wat dagen overheen gaan.

heeft een van jullie misschien hier ervaring mee? Heeft zo’n dosis echt gevolgen? Kunnen ze de operatie uitstellen door dit kleine misstapje? Het is voor mij de eerste keer dat ik onder volledige narcose ga en dat zorgt ook voor de nodige spanning.

benieuwd naar jullie reacties!
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wungchi zei:
Inmiddels de operatie achter de rug en is de eerste week van herstel goed gegaan! Assistente waardeerde mijn openheid over drugsgebruik en vertelde dat ik ook een portie Ketamine ging krijgen 😂 dus dat ik wel ontspannen zal zijn na de Narcose. Nou dat was ik zeker 😂. Wel bizar hoelang het duurt voor je neus volledig is hersteld( 2 tot 6 weken). Word rustig aan doen op Dominator de 20e🫢
Klik om te vergroten...

Fijn dat alles zo goed is gegaan en altijd goed om eerlijk te zijn ja. Ik had een paar jaar geleden carpaal tunnel syndroom en zou een week voor Dominator geopereerd worden. Maar dat heb ik toen toch laten verzetten naar erna in augustus🙈🤣
Succes met herstellen nog!
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou vandaag even bellen met het ziekenhuis en het wel vertellen.
Dan kunnen hun beslissen wat nodig is, want wij zijn hier geen arts.
En als je vandaag belt dan ben je 1) sneller aan de beurt een tweede keer en 2) dan kan iemand anders in jouw plek.

Ik ben eens onder volledige narcose geweest.
Geloof me, je merkt er niks van.
Wakker worden begon ik wel even te gillen als een speenvarken, maar dat komt geloof ik ook niet heel vaak voor.
W
WungchiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zojuist even contact gehad met het ziekenhuis. Het is geen probleem gelukkig, er zit nog ruim voldoende tijd tussen. Daarnaast gaan ze voor mijn spanning op de dag van de operatie iets geven om mij rustiger te krijgen.

Gelukkig valt het allemaal mee! Bedankt voor de snelle en toch geruststellende reactie!
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wungchi zei:
Zojuist even contact gehad met het ziekenhuis. Het is geen probleem gelukkig, er zit nog ruim voldoende tijd tussen. Daarnaast gaan ze voor mijn spanning op de dag van de operatie iets geven om mij rustiger te krijgen.

Gelukkig valt het allemaal mee! Bedankt voor de snelle en toch geruststellende reactie!
Klik om te vergroten...

Top.
Succes met de OK.
En blijf lekker hangen hier
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#7
DjYella zei:
Met een beetje geluk gebruikt de KNO arts nog wat cocaine ter verdoving van je neus ook.
Geen geintje btw !
Klik om te vergroten...

Ja klopt, de vriend van een oude sponsor van mij had dat. Hij was zelf ook verslaafd geweest en toen waren ze op voor-gespek geweest in het zkh en toen vroeg iemand waar de "vloeibare coke" was ofzo😅
En bij hem hadden ze dat dus ook gebruikt tijdens de operatie.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ze gebruiken het ter verdoving van de neus binnenin, op een wattenstaafje en dat drukken ze erin.
Die patiënten werden altijd zalig wakker
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#9
DjYella zei:
Ze gebruiken het ter verdoving van de neus binnenin, op een wattenstaafje en dat drukken ze erin.
Die patiënten werden altijd zalig wakker
Klik om te vergroten...

Ja en het zorgt er ook voor dat de neus/bloedvaten meer open gaat staan waardoor ze het beter kunnen zien ofzo.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rare jongens die KNO doktoren :tearsofjoy:
W
WungchiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Inmiddels de operatie achter de rug en is de eerste week van herstel goed gegaan! Assistente waardeerde mijn openheid over drugsgebruik en vertelde dat ik ook een portie Ketamine ging krijgen 😂 dus dat ik wel ontspannen zal zijn na de Narcose. Nou dat was ik zeker 😂. Wel bizar hoelang het duurt voor je neus volledig is hersteld( 2 tot 6 weken). Word rustig aan doen op Dominator de 20e🫢
J
Jay030Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Wungchi zei:
Hallo allemaal,

Misschien heeft een van jullie hier ervaring mee en kunnen jullie mij ( naast anesthesie/pre-screening) geruster stellen. Situatie is als volgt.

Over 10 dagen krijg ik een neus-operatie waarbij ik 2 uur onder narcose ga.( Operatie is niet drugs-gerelateerd, in het verleden mijn neus gebroken door vechtsport en er is toch een correctie nodig om beter door mijn neus te ademen)

Ik heb 2 weken geleden telefonisch contact gehad betreffende de screening en daarbij benoemd dat ik drugs gebruik, en aangegeven dat ik tot mijn laatste keer alleen XTC heb gebruikt.

Afgelopen weekend toch een klein misstapje gemaakt en een klein bommetje gemaakt van coke. ( 1 dosis van 25mg)

Nu zal ik de komende dagen verder nuchter blijven en heb ik geen drang om verder te gebruiken. Ik zit te twijfelen om nu de Anesthesie gelijk in te lichten omdat er nog best wat dagen overheen gaan.

heeft een van jullie misschien hier ervaring mee? Heeft zo’n dosis echt gevolgen? Kunnen ze de operatie uitstellen door dit kleine misstapje? Het is voor mij de eerste keer dat ik onder volledige narcose ga en dat zorgt ook voor de nodige spanning.

benieuwd naar jullie reacties!
Klik om te vergroten...
Bommetje van coke? Dat kan je alleen snuiven toch en roken voor zover ik weet ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."