Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, hierbij mijn eerste trip report over een nieuwe ervaring rondom XTC. Kort samengevat heb ik inmiddels al wat ervaringen met drugs waaronder XTC, maar deze ervaring was minder fijn dan verwacht. Wie : ikzelf(man, 33) met vrienden Waar: Hardcore festival Wat/dosis : XTC, 1 pil getest op 190mg De dag zelf was goed begonnen. Had al de hele week uitgekeken om weer eens lekker te feesten met vrienden. Na een pauze van 6 maanden Xtc weer besloten om 1 pil mee te nemen naar het feest. Dit waren geen nieuwe , maar geteste pillen van 190 mg. Voldoende voor mij als man ( 98kg). Na binnenkomst voelde ik alweer die saamhorige vibe en besloot ik na het halen van wat water om mijn pil in 3 stukken te delen. 1 x de helft op de breeklijn en 2 kwartjes. tijd: 15.45/00.00 De eerste halve dosering genomen. Bah wat blijft dat goor als die pil halverwege je keel blijft hangen. Vrienden van mij zitten er al goed in, en merk dat ik ook naar dat punt weer wil gaan! Saamhorigheid en samen beuken op de hardcore deuntjes. tijd: 16.30/00.45 Ik begin al de eerste XTC gevoelens te krijgen. Zweethandjes, een warm gevoel van binnen en als ik mijn maten ziet , ben ik enorm dankbaar dat we weer deze mogelijkheid krijgen om samen los te gaan! Even geen druk uit de maatschappij. tijd: 17.30/01.45 Het gevoel is er weer! Zoals altijd wil ik niks meer dan dansen, kletsen en vooral bij alle stages gaan kijken. Lekker even op solo avontuur gegaan, en daarna even afgekoeld. Ik keek naar de tijd en besloot om nu een kwartje bij te nemen. Tijd: 19.30/02.45 Ik voel me op dit moment nog heerlijk! Had zelfs honger( wat ik normaal met xtc niet heb) en besloot om wat te gaan eten. Patat gehaald om even zout aan te vullen, want ik moest nog wel even er tegen aan. Ook besefte ik dat ik gewoon gedurende de dag prima naar het toilet kon gaan om te pissen. Geen gezeur met niet kunnen, even fluiten en hoppa daar ging het al. Al met al tot nu een prima feest! tijd 20.15/03.30 Er valt me ineens iets op. Mensen kijken naar mij. Dit is niet heel raar, maar het lijkt alsof ze iets aan mij zien. Ik loop naar een vriend toe en vraag of er iets aan mij te zien is. Hij zegt dat ik aan het pieken ben maar niks anders dan normaal. Ik krijg een knuffel van hem en dat stelt me kort gerust. Al snel heb ik de indruk dat meer mensen mijn aan kijken. Ik weet dat ik hele grote doppen krijgt , maar ik draag juist een zonnebril hiervoor. “Kunnen ze door mijn bril zien dat ik hard ga? “ gevoel zegt van niet, ik heb normaliter meer op. Ik besluit om even eropuit te gaan, andere omgeving opzoeken die wat rustiger is. tijd 20.45/04.00 tijdens mijn wandeling over het festival terrein wordt dit gevoel van bekeken worden alleen maar sterker, alsof ik zo hard gaat dat mensen mij beginnen te ontwijken. Mijn gevoel zegt dat dit niet kan, de dosis is gecontroleerd en minder dan anders. Na een wandeling besluit ik mij even terug te trekken van de mensen menigte en ga ik even rustig ergens zitten. Besluit om mijn laatste kwartje niet meer te nemen, met als angst dat het alleen maar vervelender gaat voelen. even later komt een vriend mij opzoeken met de vraag of het gaat? Ze waren me even kwijt. Ik benoem mijn gevoel: Ik ga van binnen in mijn lichaam wel lekker, maar mijn hoofd wilt niet toegeven dat ik er helemaal niet zo heftig bij loopt. Ondanks zijn geruststellende woorden en houding , besluit ik om mijn BOB te gaan bellen om me op te halen. Dit zou nog even duren maar hier zag ik niet tegenop. Ben uiteindelijk weer terug gegaan naar de vriendengroep. tijd: 21.30/04.45 Ik merk dat de X langzamerhand begint uit te werken. Ik ben hier wel blij mee. Het hele happy gevoel wat ik eerder had , was ook aan het afzwakken. Ik voel me weer gewoon ok. Ik zie mijn vrienden en merk dat ik het jammer vind dat het bij hun zo goed en positief uit heeft gewerkt , en ik niet mee kon tot het einde. Ik krijg nog een aanbod om over te gaan op iets anders maar ik laat het zo, het is mooi geweest. 22.45/06.00 Ik krijg bericht dat mijn Bob is gearriveerd. Ik sluit de avond op tijd af, bedank de mensen die mee waren voor een topdag ( voor zover het ook leuk was) en ga richting huis. In de auto bemerk ik toch wat gedachtes bij mijn eigen: Is dit ook iets wat bij XTC past? Wil ik dit nog wel? Ga dit volgende keer ook gebeuren? Ik laat de gedachte weer even gaan. ik kom om 23.45 thuis aan, en val zonder enige moeite in slaap. Na een goede nachtrust kijk ik terug op een goede ervaring, ook al was deze anders dan normaal. Ik zit voor nu in een dilemma of XTC wel iets is voor mij. 2 jaar lang gebruik ik dit fijne stofje en is er niks aan de hand maar deze ervaring heeft me wel weer even laten ervaren dat mindset zoveel invloed heeft op je ervaring dat ik een keertje extra denkt voor ik het weer eens gaat proberen. Alvast bedankt voor het lezen! Het voelt goed om deze ervaring van mij af te schrijven en met mede-forumleden te delen."
"Roze Olifant zei: Klinkt als paranoia. Iets dat op kán treden tijdens XTC-gebruik als bijwerking, al zijn mensen die hier last van hebben vaak makkelijk ‘daar weer uit te praten’ met wat geruststelling, even zitten met een goede vriend. Bij jou trok het helaas niet weg voordat de fijne uitwerking ook haast gedaan was. Vervelend zeg. Het kan een keer gebeuren, maar ik snap wel dat zoiets angst geeft om het nog eens mee te maken. Heb je hier met andere middelen wel eens eerder last van gehad? Klik om te vergroten... Ik heb dit ooit 1 keer eerder gehad met een combinatie van speed en Xtc, en toen lag de dosis veel hoger ( 250 mg speed en 360mg mdma verdeeld over 2 pillen) Toen was het voor mij toch wat verklaarbaar. Toen gebeurde het ook aan het einde van het feest en ben ik gewoon brak en wat paranoïde in de ochtendtrein naar huis gegaan."
"Hallo allemaal, nieuw lid hier maar lees al even mee op DF. Nu heb ik een ervaring opgedaan met mijn huidige vriendin en weet even niet wat ik hier mee moet. Ik (m,33) en mijn vriendin ( f,26) zijn nu zo'n 10 maanden samen en hebben een prima relatie, teminste dat denk/dacht ik. We willen eind dit jaar gaan samenwonen, en we kijken hier beide naar uit. Spreken onze gevoelens en toekomstige plannen maar al te graag naar elkaar uit. Nu kom ik op mijn punt. Afgelopen 2 weken hebben we een soort samen wonen geoefend, waar ik 24/7 in haar huis was. Dit was de eerste 1,5 week erg leuk, maar de laatste dagen nam ze meer afstand. Nu zie ik dit niet gelijk als een probleem, en begrijp ik dat het wennen is om van 3x per week naar 24/7 in 1 huis te leven. Ik ben vervolgens thuis gekomen en is er minder contact geweest dan gebruikelijk. Vanavond krijg ik bericht van haar dat ze meer ruimte nodig heeft en dat ze erg moe is. En dat we aanstaande woensdag even goed moeten praten. Nu ben ik niet iemand die snel paniek heeft, maar ik weet me geen houding te geven bij deze uitspraak. Ik denk niet dat er een breuk aan komt, maar dit sluit ze met deze uitspraak ook niet uit. Ik heb nu besloten het contact vooral bij haar te houden als ze wilt , en weet ik woensdag meer. Maar wat denken jullie? Betekent ruimte einde relatie of zal tijd en ruimte de relatie versterken? Ik zie jullie reacties graag verschijnen! (Dit uittypen lucht al enorm!)"
"Goedemorgen, bij deze een vraag omtrent NEP. Ik heb bij mijn laatste bestelling een gr. NEP besteld als alternatief voor coke, aangezien ik mensen in mijn kring hierover positief hoort praten. Maar aangezien de dosering vrij nauw komt als ik online zoekt, (5mg tot 25 mg). Is dit makkelijk te doseren met een klein lepeltje om te hoge doseringen te minimaliseren. Heb nog geen 0.001 weegschaaltje die is nog onderweg! Ik heb een hele kleine dosis geprobeerd als allergie test maar geen reactie hierop. Ik las ook ergens een review over het mengen met Inositol poeder om doseren makkelijker te maken"
"OtherShore zei: Op het oog doseren is geen goed idee, dus ik zou wachten tot je weegschaal binnenkomt. Mengen met Inositol poeder is niet nodig, zo potent is NEP niet en accuraat mengen is lastig. Een gemiddelde dosis nasaal zonder tolerantie ligt zo rond de 20–30 mg. Dat is geen minuscule hoeveelheid, met een 0.001 weegschaal prima af te meten. Ik moet wel zeggen: Is dat het juiste moment om te gaan experimenteren met een zeer verslavend stofje? Op een dinsdag middag, kort nadat je relatie is uitgegaan? En dan niet kunnen wachten op een weegschaal omdat je zo staat te trappelen? Ik zie, zo op het eerste gezicht, wel wat red flags. Klik om te vergroten... De dosis die ik heb genomen was niet zojuist, maar een paar weken geleden, voor mijn relatie over was. Op dit moment verder ook geen drugs hoor,Naast de speciaalbiertjes die ik zo af en toe drinkt in het weekend. eerst de mindset in orde maken voor ik weer klaar ben voor een experiment. Het is vooral een interesse vraag, gezien de verschillende berichten over doseringen en effecten."
"Damius zei: Wat is je vraag nou precies? Hoe je het goed doseert? Ik lees hier op het forum overigens veelal andere ervaringen: helse comedown, compulsive redosing en zeer verslavend. Mij niet gezien met dit spul. Klik om te vergroten... Nou , ik zag afgelopen weekend iemand dit gewoon op gevoel “sleutelen” terwijl ik had gelezen dat dit best een pittig middel was. En aangezien ik voorzichtig ben met “experimenteren “ dacht ik ga even vragen hoe en wat op dit forum"
"OtherShore zei: Als ik de bekende websites erop nasla (PsychonautWiki, The Drug Classroom, etc.) komen de aangeraden doseringen aardig overeen. Dus ik begrijp niet zo goed waar de verwarring vandaan komt. NEP is geen stof die in zeer kleine hoeveelheden een overdosis zal veroorzaken, dus daarover kan ik je gerust stellen. Okay, mooi. Goed zo 🙂 Klik om te vergroten... Kijk top dan moet het goedkomen tegen die tijd!"
"1.MDMA 2.LSD 3.Coke 4.Speed 5.Ketamine MDMA blijft , mits de 3 maanden vuistregel gehanteerd kan worden mijn top. 6APB heb ik al liggen alleen wat huiverig , gezien ik op MDMA slechter zicht krijgt , maar dit korter duurt dan 6APB."
"Hallo allemaal, Misschien heeft een van jullie hier ervaring mee en kunnen jullie mij ( naast anesthesie/pre-screening) geruster stellen. Situatie is als volgt. Over 10 dagen krijg ik een neus-operatie waarbij ik 2 uur onder narcose ga.( Operatie is niet drugs-gerelateerd, in het verleden mijn neus gebroken door vechtsport en er is toch een correctie nodig om beter door mijn neus te ademen) Ik heb 2 weken geleden telefonisch contact gehad betreffende de screening en daarbij benoemd dat ik drugs gebruik, en aangegeven dat ik tot mijn laatste keer alleen XTC heb gebruikt. Afgelopen weekend toch een klein misstapje gemaakt en een klein bommetje gemaakt van coke. ( 1 dosis van 25mg) Nu zal ik de komende dagen verder nuchter blijven en heb ik geen drang om verder te gebruiken. Ik zit te twijfelen om nu de Anesthesie gelijk in te lichten omdat er nog best wat dagen overheen gaan. heeft een van jullie misschien hier ervaring mee? Heeft zo’n dosis echt gevolgen? Kunnen ze de operatie uitstellen door dit kleine misstapje? Het is voor mij de eerste keer dat ik onder volledige narcose ga en dat zorgt ook voor de nodige spanning. benieuwd naar jullie reacties!"
"Zojuist even contact gehad met het ziekenhuis. Het is geen probleem gelukkig, er zit nog ruim voldoende tijd tussen. Daarnaast gaan ze voor mijn spanning op de dag van de operatie iets geven om mij rustiger te krijgen. Gelukkig valt het allemaal mee! Bedankt voor de snelle en toch geruststellende reactie!"