Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik blow nu sinds 4 jaar en gebruik sinds 2 jaar regelmatig xtc (bijna iedere week 3 pillen). Ik merk dat mijn geheugen slechter wordt, evenals mijn schoolprestaties. Ik begin angstig te worden voor alles en iedereen. Als ik geen wiet gebruik begin ik mezelf te snijden. Mijn ouders en de ouders van mijn vriendin haten me, maar m'n vrienden zijn er altijd voor me. Alleen ze zitten zelf ook allemaal aan de drugs. Ik heb al meerdere malen geprobeerd om te stoppen met xtc, maar ik kan er gewoon niet vanaf blijven. Ik heb nu ongeveer in mijn leven 125 pilletjes genomen. Niemand die het meer merkt als ik x gebruik, alleen ikzelf. Ik voel me totaal nutteloos op deze wereld. Heeft 't nog zin voor mij om te leven? Zo ja, laat 't dan ff weten. Zo nee, dan ben ik binnen een maand dood... ps. ik ben 15 jaar"
"Het doet me goed dit te lezen. Misschien moet ik opgenomen worden, maar dan trappen me ouders me gelijk het huis uit. Ze vonden wiet al erg genoeg. Als ik nu tegen ze zeg dat ik xtc gebruik heb ik m'n leven sowieso vergooit. Ik zal mentaal sterk genoeg moeten worden om nee te zeggen tegen xtc. Niemand weet van mijn xtc probleem, zelfs mijn vriendin niet (tot vandaag dan..). Ze zei dat ze me ermee wilde gaan helpen. Ik kijk dit nog 2 weken aan. Als ik dan nog steeds zoveel neem, laat ik me opnemen."
"willemvaag zei: . Je zal er alleen maar voordelen uit ervaren op termijn maar als je stopt is kun je het beste met alles stoppen blowen en pillen. De eerste weken of maanden zou ik zelfs als het lukt niet drinken. Hierdoor kan je lichaam zich weer aanpassen aan niet gebruiken, aangezien je jong bent gaat dit sneller makkelijker en met een beetje mazzel herstelt de meeste schade zich. Ben blij je hebt een vriendin misschien moet je eerlijk naar haar toe zijn soms is het fijn om iemand in vertrouwen te nemen en erover te praten. Door te blijven gebruiken gaat het niet beter worden maar waarschijnlijk gaat het dan langzaam verder bergafwaarts. Het is een negatieve spiraal en die kun je het beste doorbreken door helemaal te stoppen en te herstellen. Gaan sporten 2 of 3 keer per week en afleiding zoeken en de mensen die gebruiken links laten liggen.. Klik om te vergroten... De meesten mensen verwachten dit niet, maar ik heb een abnormaal goede conditie en ik sport iedere dag. Ik zit sowieso iedere dag 2 uur op de fiets (school -_-) en loop iedere dag een kleine 8 km hard. Ik hou gelukkig echt niet van drinken dus het lukt makkelijk om dat een maandje niet te doen. Mijn vriendengroep was een groep van ongeveer 20 man. Nu is deze groep in tweeën gesplist, een groep met mensen die harddrugs gebruiken en een groep met mensen die harddrugs zat zijn. De mensen waar ik het meeste mee om gaan gelukkig nu met dezelfde mensen om als ik. Ik kom waarschijnlijk niet van blowen af, maar ben wel al sterk geminderd. Vorig jaar was het iedere dag minimaal 3 joints. Nu is het alleen in het weekend 3 joints. (daardoor kan ik doordeweeks ook niet slapen..) . Greetz, WowImAddicted"
"hahah dat zijn de leukere trips Goede keuze trouwens, mijn eerste keer was ook blauwe defqon"
"Wiet/Hasj MDMA (Krisal) XTC 2C-B Salvia Paddo's Truffels LSD Speed Alles was 1malig, behalve wiet/hasj en xtc."
"Ik gebruik al ongeveer 2 jaar xtc. Maar sinds de laatste keer (4 dagen terug) krijg ik geen eten meer naar binnen. En alles wat ik wel naar binnen krijg, kots ik binnen een uurtje weer uit. Kan dit door xtc komen of is er miss iets anders aan de hand? Ik heb genoeg gedronken, sport genoeg en heb hier nog nooit last van gehad. De pil was getest en het was geen troep. Wel heb ik gister nog een joint gerookt, maar daar ligt het sowieso niet aan."
"Ik gebruik nu ong. 2 jaar xtc. Ben begonnen met blauwe defqon en het is nog altijd mijn favoriet. Misschien 2 halfjes i.p.v. 1 hele?"