Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ok, dacht echt aan hypnose. Zal ik dan wel verkeerd hebben. Dacht dat je onder narcose geen gedachten hebt."
"aXXis zei: Laat mij maar 35e betalen per gram waar ik mee kan doen wat ik wil, ipv 50e voor echt goeie shit waar ik spontaan van loop te flippen. Klik om te vergroten... 35 Euro? Dat zou ik ook wel willen. Was bij ons altijd 50 en sinds een jaar ofzo 60."
"Gebruikte regelmatig, maar nu helaas niks meer want ben pas verhuisd naar A'dam en heb hier geen connecties!!!"
"Alcoholverslaving wordt niet behandeld onder narcose..."
"Opiaatverslaving wordt wel behandeld onder narcose, misschien vandaar de verwarring?"
"Flameon zei: Wout82 zei: Alcoholverslaving wordt niet behandeld onder narcose... Klik om te vergroten... Gebeurd inderdaad neit vaak, maar kan wel. Dan is het niet de verslaving die behandeld wordt, maar de rede waarom iemand drinkt. Bv misbruikt door iemand etc Klik om te vergroten... En misbruik enzo gebeurt met hypnose, niet met narcose"
"knolselderij zei: agja dat zal niet lang duren voordat je n nummertje hebt in amsterdam Klik om te vergroten... Duurt al redelijk lang hoor. Als je echt helemaal niemand kent is het lastig."