Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste forumleden, Deze week heb ik in een opwelling, omdat ik wat nieuws wou proberen, 4-ho-mipt besteld en DPT besteld. Ik ben de laatste tijd ontzettend fan geworden van oa paddos, lsd, en 4-ho-met. Na enkele tientallen trips op verschillende middelen en in vetrschillende doseringen besloot ik dat ik het verder wil ontdekken, want tripmiddelen zijn fantastisch! Nu ben ik ontzettend geïnteresseerd in DMT, en ik heb het enkele keren kunnen proberen in de vorm van Changa. Echter was dit in lage doseringen en het smaakte zeker naar meer. Maar de hoeveelheid was beperkt waardoor ik nog niet de full blown DMT ervaring heb mogen hebben, geen entiteiten of ego dood. Dit was toen ook niet de bedoeling, omdat ik zeker met dit soort middelen die nogal een heftige ervaring kunnen geven, rustig de stof verken alvorens helemaal los te gaan. Omdat DMT lastig te krijgen is, en het extraheren een wat lastig proces moet zijn(dit ga ik in de toekomst nog wel proberen), heb ik DPT aangeschaft toen ik het voor een goede prijs bij mijn vaste vendor tegenkwam. Nu heb ik uiteraard al veel gegoogeld, en wat er voornamelijk uitspringt is dat DPT zeker raakvlakken heeft met DMT, maar een stuk kouder, donkerder en verwarrender. Er zijn zeker wat ervaringen te vinden, maar mijn beeld is nog niet compleet. Ik heb een slordige 500mg hiervan, dus voldoende om er goed kennis mee te maken in meerdere sessies. Nu ben ik erg benieuwd wie hier ervaring mee heeft, wat de ervaringen zijn, en hoe het zich verhoudt tot DMT. Ik blijf voorzichtig met dit spul vanwege de toch wel intense verhalen die ik lees, maar mijn nieuwsgierigheid gaat het overwinnen. Ik lees dat je het kan snuiven en roken, ik denk zelf dat ik begin met lage doseringen(30-60mg) snuiven en dan rustig het stofje verkennen, omdat ik op deze manier wat secuurder kan doseren. Zijn er mensen met ervaring, en zoja hebben jullie tips? Is het altijd 'kouder' dan DMT of hebben mensen er ook hele fijne ervaringen mee? Als mensen nog wat zinnigs kunnen zeggen over 4-ho-mipt en hoe dat zich verhoudt tot 4-ho-met hoor ik dat ook graag, al lees ik dat het veel lijkt op elkaar. Ik hoor het graag! Groetjes!"
"Haha leuke speling met mijn gebruikersnaam Wat je zegt lees ik ook, vooral wat minder voorspelbaar, maar wel vergelijkbaar toch? Dit maakt me toch een beetje huiverig en ik zal dit toch een stuk voorzichtiger aanpakken dan bijvoorbeeld een 4-ho-met trip, die in mijn ervaring altijd voor een vrolijk visueel spektakel zorgt. Misschien laat ik het zelfs wel in de kast liggen tot ik wat meer ervaring heb met DMT zelf. Wat is de reden dat je het zelf nog niet geprobeerd hebt dan? Ook voorzichtig vanwege de genoemde onvoorspelbaarheid?"
"Neo-Shulginist zei: Ik heb al heel lang DPT liggen, maar ik heb het nooit gebruikt omdat ik niet heel veel zin heb om een psychedelicum te snuiven. Dat lijkt me net niet helemaal een lekkere manier om een trip in te glijden. Of het echt een vervanging is voor DMT daar twijfel ik ook nogal aan. Maar daarover kan ik dus niet uit eigen ervaring spreken helaas. Klik om te vergroten... Ik snap wat je zegt, maar bij bijvoorbeeld 4-ho-met vind ik snuiven misschien nog wel de beste optie, afhankelijk van wat je wil. Lekker lijntjes van +- 5mg snuiven tot je een goed level bereikt. DPT is daar misschien minder geschikt voor."
"Natozlato zei: Wat een Alice in wonderland-meisje was dat he? Die tripte vaak. Klik om te vergroten... Ik krijg de indruk dat ze er niet meer is, niet alleen op dit forum?"
"Haha oke gelukkig maar Mooi report inderdaad!"
"MET(fumarate) schijnt er heel erg op te lijken (niet te verwarren met de 4-ho-met!) Ben er erg nieuwsgierig naar maar nog niet kunnen proberen"
"Ben wel benieuwd naar dit stofje en de werking op adhders, zijn er al meer die dit getest hebben?"
"Ik microdose regelmatig met 4 ho met, sinds mijn paddovoorraad op is. Dit doe ik door druppels te nemen van ≈ 3mg per druppel, dit is erg nauwkeurig (mogelijk nog nauwkeuriger dan paddo's afwegen). Resultaat is imo hetzelfde als bij het microdosen van paddo's, altijd een beter humeur, meer motivatie en positievere benadering van het leven in zijn algemeenheid. (zo klinkt het als een wondermiddel, laat ik duidelijk zijn dat dat het NIET is, maar zie het als een supplement naast gezond leven)"
"Yes klopt: 1 druppel voor een microdose, 2 voor een leuke zaterdagmiddag. Niet heel lang geleden iets te enthousiast geweest en toen stond ik te trippen in de sportschool, niet heel handig lol Ik houdt persoonlijk niet echt een schema aan maar voel aan wanneer ik het nodig heb, meestal is dit savonds na een stressvolle werkdag en ik wil niet blijven hangen in deze stress. (dit is hooguit 1x per week, en regelmatig een paar weken niet) Ín het verleden heb ik met paddo's wel een schema aangehouden van 1 dag dosen, 2e dag rust, 3e dag volledig nuchter en dag 4 weer dosen. Dit schijnt optimaal te zijn om niet teveel tolerantie te kweken en wel zoveel mogelijk voordeel eruit te halen."
"Nathaniel zei: Waarom zou je het risico nemen als je makkelijk gewoon een nieuw bakkie kan halen? Klik om te vergroten... Kan, maar ik dacht ik vraag onze experts hier even. Zonde om weg te gooien als dat niet nodig is toch?"