Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: of een pleerolhouder lapzjen zei: domzel zei: of je gaat naar een chinees winkeltje en je koopt voor 2 euro een fatsoenlijke metale tunnel Klik om te vergroten... juist, of een metalen buisje van een pleerolhouder. Briefjes snijden in je neus Klik om te vergroten... Inderdaad. hier ook een pleerolhouder.. perfect"
"slipperman89 zei: lol van 200 tot zelfs 450 voor 50 gram 100 gram goede speed kost maar iets van 250 euro. Klik om te vergroten... Idd een ons is +/- 250 t/m 350 (ligt aan hoe droog het is)"
"ik word er gaotisch van vlieg van hot naar her. en maak niets af."