Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik schrok behoorlijk toen ik een hele nacht bibberend op de bank zat ๐ "
"Tsja. Niet zo slim maar ik had het nog nooit eerder gedaan en vond dat ik het wel verdiend had om even te chillen. Effect is prettig maar ik raak het nooit meer aan."
"Pas er mee op, ik was in de veronderstelling dat het redelijk onschuldig was en kreeg na 5 dagen Kratom gebruik fysieke afkickverschijnselen."
"Ik zou LSD geen sociale drug willen noemen. Ik kan zelf aan de LSD nog geen drie woorden foutloos achter elkaar plakken ๐ "
"Mindless zei: Het is niet dat je er praktisch geforceerd heel sociaal op gaat doen en een spraakwaterval van wordt zoals met stims, maar je kรกn er een diepe connectie op ervaren en echt de diepte mee ingaan met conversaties. Je kan dan in een flow komen waarop communicatie juist erg makkelijk gaat, al denk ik dan wel eerder tussen 2 mensen (die met elkaar viben) of hooguit een echt klein gezelschap (op dezelfde vibe dus) en niet een grote groep. Maar in die flow komen is al geen zekerheid met lsd. Dus nee, wellicht niet de beste keuze als je gewoon iets zoekt waar je meer extravert, sociaal en praterig van wordt. Voor euforie en energie vind ik het wel een optie, al zijn ook die dingen niet gegarandeerd. Het blijft gewoon een tripmiddel. Klik om te vergroten... Persoonlijk heb ik slechte ervaringen met lsd in een setting met meerdere mensen die je niet per se allemaal goed kent. Met je partner, een goede vriend of alleen werkt voor mij het beste. Dan kan je inderdaad een hele bijzondere connectie ervaren. Er komt in een trip bij mij altijd een punt dat ik onbedaarlijk moet janken ๐ dus dat is minder geschikt voor in een setting met kennissen. Verder wil ik het liefst uren naar de muur staren, mโn mond houden en vivaldi luisteren."
"dupont zei: Tuurlijk. Ik heb zelf ook hele domme dingen gedaan - een stuk dommer dan 3MMC en een SSRI. Je houdt alleen wel je depressie in stand op deze manier. Ga maar eens na of er een verband is tussen je depressie en drugsgebruik. Ik was na 4 jaar cokegebruik echt heel ongelukkig, en nu ik clean ben nergens meer last van. Klik om te vergroten... Snap ik, knap dat je clean bent maatje. Ik ben alleen geen chronische gebruiker, die depressie heeft een andere oorsprong. Laatste keer 3M is meer dan een jaar geleden. Wil niet zeggen dat ik er niet ook ooit obsessief mee bezig was. Maar ik waardeer je zorgen."
"FredKroket zei: Tis beter voor je om eerst je ad af te bouwen en te herstellen van je depressie dan gelijktijdig drugs en AD nemen. Kans op onverwachte bijwerkingen neemt aanzienlijk toe dan. En de 3m is veel minder effectief, echter zul je wel een kater ervaren. Helemaal 3 x kut met peren dus. Klik om te vergroten... Weet je dit uit ervaring? Ik wil namelijk niet stoppen met de ad want het doet wel degelijk iets voor me. Maar liefst wil ik wel eens in de zoveel maanden uit m'n bol. Ik lees op reddit best wel gemengde verhalen. Sommige mensen zeggen: werkt zoals normaal, weinig aan de hand. Anderen zeggen : dom idee, verminderde werking. Beetje verwarrend dus."
"Jesse Pinkvrouw zei: Ik gebruik met regelmaat 3mmc met citalopram. De dag zelf neem ik mโn antidepressiva niet. Ik merk geen verschil met hoe het voelde voor de antidepressiva. Alleen dat ik iets sneller mij moet nemen dan andere. Klik om te vergroten... Kijk hier heb ik wat aan. Dankjewel ๐ Ik kijk wel even of ik het daadwerkelijk ga doen."
"Guilty."
"Ha mede druggies. Ik zit te overwegen voor het eerst Phenibut te bestellen. Heb geen ervaring met ghb, waar het online wel mee wordt vergeleken. In jullie optiek, is het het waard ? Ben bekend met het verslavingsrisico en ik ben ook wel verslavingsgevoelig. Is het makkelijk om het bij zeg twee keer maand te houden? Thanks !"