Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag allemaal, Nadat ik cocaïne gebruik word ik overvallen door een heel naar gevoel. Ik weet dan niet meer wat ik moet doen. Een film zet ik al na 5 minuten af, de muziek kan niet meer aan en durf helemaal geen geluid meer te maken. Ik zou dit gevoel of eigenlijk staat willen omschrijven als iets waar ik helemaal mezelf niet meer ben. Wat ik dan eigenlijk altijd doe is apathisch voor mij uit staren en dwangmatig sigaretten roken totdat ik kotsmisselijk ben en in mijn bed ga liggen. Wat dan goed helpt is iets lezen op mijn telefoon totdat het diep in de ochtend is en ik kan slapen. Dit gebeurt altijd zo'n 1 a 2 uur na laatste inname en houdt minstens het dubbele aan. Dit gevoel komt echter niet als ik echt stomdronken ben alleen soms drink je gewoon niet zoveel maar gebruik je toch cocaïne. Toen ik met cocaïne begon had ik deze uitwerkingen helemaal niet. Ik gebruik nu zo'n 2 jaar cocaïne en ben sinds een jaar verslaafd. Ik gebruik zo'n 1 keer per week 1 gram. Ik wilde vragen of er meer mensen zijn die dit gevoel herkennen en of zij misschien tips hebben om hier mee om te gaan dan wel de klachten te verminderen. Zelf denk ik dat dit gewoon nadelige lange termijn effecten zijn. Alvast bedankt"
"Als je het nog lastig vindt nee te zeggen tegen de coke wat ik me heel goed kan voorstellen, zou ik hem even niet meer zien. In ieder geval de situaties met de alcohol en anderen erbij mijden. Met andere woorden vermijd de situaties waar het lastig wordt om nee te zeggen. Zorg dat je nee kunt zeggen dan is er niets aan de hand. Je vriend is in ieder geval al verslaafd."