Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dopemonster zei: Goeiedag allen! Jaja je leest de titel van dit topic al! Iedereen die weet natuurlijk dat drugs gebruiken hartstikke leuk kan zijn, nou weet iedereen ook dat er natuurlijk een keerzijde zit aan het gebruik van drugs..... Daarom vraag ik jullie om je beste ervaring hier te delen maar ook je slechtste ervaring! Om zo wat meer bewustwording te creëren onder het gebruik van drugs zodat mensen dit kunnen onthouden wanneer ze besluiten om iets te gaan gebruiken en het goed te doen om zo zoveel mogelijk risico's te beperken!!! Bekijk bijlage 19229 Mijn leukste ervaring met drugs: Toen ik 16 jaar oud was en we met een groep van 30 mensen lekker buiten op een zomerse avond aan de X gingen op het grasveld aan een strandje. Wat waren dat toch leuke tijden zeg! Jong en zorgeloos door het leven gaan en helemaal in het weekend uit onze hersenpan treden. De hele nacht door feesten en slapen in het daglicht. Toen waren de pillen ook al redelijk sterk en wat een topgevoel was dat zeg! Ook tijdens het wauzen blowtjes roken en een paar drankjes drinken om nog verder weg te spacen! Het gevoel de wereld top te vinden en op alles en iedereen verliefd zijn! Ik mis die tijden nu!!!! Mijn slechtste ervaring met drugs: Wat jaren later toen ik na heftige gebeurtenissen zwaar verslaafd was geraakt en steeds heftigere dingen ging gebruiken. Ik maakte toen al een tijdje zorgen over me gebruik omdat ik een zware opiaten en benzo verslaving had gekregen. Maar op een bepaalde avond sloegen mijn zorgen van 50 naar 100 heel snel. Ik was onder invloed van alcohol en heroine en volgensmij ook een klein beetje xanax en wiet. Had ook een beetje gesnoven. Tijdens het drinken van een biertje begon de coke uit te werken en ik voelde me ademhaling helemaal wegvallen Ik werd hier heel erg angstig van en ik voelde mijzelf ook steeds verder wegvallen alsof ik in een coma raakte. Ze stopte toen me hoofd constant in de coke om mij wakker te houden maar voelde me hart toen heel de tijd te keer gaan alsof ik een hartaanval zou krijgen. Ben toen niet naar het ziekenhuis gegaan en toch heb ik dit wonderbaarlijk overleeft! Na deze gebeurtenis was ik echt in een zware depressie beland en heb toen besloten om mezelf te veranderen en mijn verslavingen en alle onderliggende problemen aan te pakken! Het duurde heel lang tot het moment ik in een kliniek zat en af ging kicken maar wat een periode was dit zeg! Nu spendeer ik me dagen clean en wil dat graag zo houden ook! Ik hoor graag van jullie wat jullie leuke en nare ervaringen zijn met het gebruik van drugs! Groetjesss. Klik om te vergroten... Hey, Laat ik ook is wat posten hahaha. Mijn leukste ervaring is denk ik toch onder Invloed van 2-fdck op een totaal andere plek terecht kom soms, een plek met ruimte om te denken over alles wat je wilt of rondzwerven door gebouwen en allerlei vage shit zien met luciddreaming. Ik eindig dan meestal in een bos ergens waar je nog heel relaxed ligt of loopt uren lang. Soms ven je dagen weg en word je weer helder is er 2 uur voorbij ofzo. Of 2cb met vrienden die totaal in de war raakte, en dan elkaar beetje mentaal fucken door bijvoorbeeld de tijd als die gevraagd wordt niet later te maken. (Dus vanaf 12 uur is t bijvoorbeeld een half uur later nog maat 2 over 12 als iemand t vaak vraagt) of dingen roepen als moest jij niet zo werken en ook leuk is: zit je nou in je broek te zeiken!!! Want ja met die zooi dan voel je dat ook echt Als iemand dat zegt, je ziet t water zo lopen. Slechte ervaringen: Nou O-pce heeft me wel een paar keer genaaid, de eerste keer werd ik gewoon maar niet nuchter denk dat ik gespaced heb van 8 uur savonds tot de volgende dag 2 uur maybe 3 uur smiddags ofzo daarna ging t wel weer redelijk. Wel een geluksgevoel wat een week aanhield, maar later een keer blijkbaar op m'n piek bij zitten nemen en de volgende dag was ik zwaar depressief en voelde het alsof de hele wereld boos op me was including myself. Teleurgesteld in het leven en het idee dat ik t echt voorgoed had verpest. Waar ook een ander gevoel bij kwam wat meer neer kwam op laat iedereen maar lekker ik vertrek wel naar Afrika ofzo dan heeft niemand last van me en t leven is daar simpel. Edit men bijzonderste slechtste maar ook wel weer grappige ervaring is vergiftiging in een kroeg, heb alles vanaf men laatste biertje, half 12, van andere moeten horen. Blijkbaar zat er een hoge dosis drugs in dat laatste biertje we denken dat t wss 3mmc was en dat t echt wel gaat om 2/3gram. Ben wel wat gewend maar das te gek. Viel na het bewuste drankje van de bar kruk en ben een uurtje ofzo helemaal weg geweest met een ziek lage hartslag. In ambulance iets bij gekomen is me verteld, later in t ziekenhuis iets meer bij geweest. Niet bij bij, maar er brande licht maar niet echt aanwezig allerlei vage shit gezegd en stickers voor de hartmonitor steeds van me afgehaald haha. Zelf kwam ik rond 3 uur pas echt een beetje bij en kon daarna ook niet meer slapen, contact gezocht met vrienden en die hebben t een beetje uitgelegd. 8 uur eerste stappen uit bed en om half 12 mocht ik weg uit t zieken huis. Smiddags nog optijd voor men afspraak gelukkig, moest ff een stalen bumper op men autootje haha. Verhalen genoeg iig bij interesse kan ik zo nog wat neerzetten hoor haha. Mvg"
"Beady zei: De beste van allemaal? Speed De beste RC? 3MMA De slechtste van allemaal? Ketamine De slechtste RC? O-DSMT Klik om te vergroten... De beste van allemaal? Speed/xtc De beste Rc? Die ik ken so far, 2-fdck ketamine Slechtste van alles? Hash of coke(valt vies tegen zeker met die prijs/resultaat verhouding) Slechtste RC? Denk dan toch aan de 2mmc, of 4emc deed veel pijn weinig effect Gevaarlijkste RC? Van wat ik ken is O-pce toch t pittigste t kan 2 kanten op of je gaat je gelukkig voelen of extra depri en t duurt ongelooflijk lang"
"Kibo3 zei: In mijn opzicht niet. Ik denk dat veel anderen zich ook kunnen vinden in het feit dat het bij een disso als (2F) ketamine je inname en frequentie snel omhoog gaat. Vanuit mijn eigen ervaring rolde ik snel in ah goed het kan wel dus dat je ineens van 2x per dag naar 3 gaat, grotere hoeveelheden per keer etc. Tot uiteindelijk bepaalde activiteiten niet meer zoals eerst kon ervaren zonder ketamine. Als het zo is zal het voor weinig mensen weggelegd zijn denk ik. En voor de TS. Niet zo slim zoals je zelf idd aangeeft. Ik ga je niet aanbevelen andere middelen te gebruiken maar gewoon even op de blaren te zitten. Succes morgen! Klik om te vergroten... Ja ik ken dit, tis te makkelijk om in te stappen en als je het savonds neemt ga je of lekker, of je valt in slaapt en de volgende dag niet echt een kater of iets. Voor je het weet neem je elke avond"
"Thunderdome zei: Is jullie drugsgebruik veranderd de afgelopen 2 jaar door deze pandemie? Zo ja, welke drugs ben je gaan gebruiken (of juist niet meer)? Zijn jullie andere drugs gaan gebruiken? Ik zelf gebruik dagelijks wiet, ben nog steeds van plan om dit jaar weer een tolerance break te doen (moet ik nog plannen). Maar mijn gebruik van wiet is tijdens de pandemie niet veranderd. Daarnaast ben ik vooral andere soorten drugs gaan gebruiken. Eerst gebruikte ik vaak de bekende partydrugs en met name stimulanten (speed, coke en xtc/mdma). Nu gebruik ik veel vaker middelen als Oxycodone (een opiaat voor de mensen die het niet kennen). Dit omdat ik dit veel prettiger vind in een thuiszetting. Zo ervaar ik dat tenminste. Tripmiddelen blijven bij mij ongewijzigd. Die gebruik ik enkele keren per jaar. Klik om te vergroten... Ja ben van ooit een keer xtc geprobeerd naar elk weekend aan de zooi gegaan door een vriendengroep die ik in coronatijd leerde kennen, wat later over liep in een ketamine verslaving van een half jaar elke avond zo'n beetje, maar heb er ondertussen weer grip op gelukkig"
"Andromeda zei: Een half jaar voor de corona begonnen met xtc, in de lockdown veels te enthousiast aant experimenteren met vannalles en nogwat. Coke speed 3mmc 4mmc 2cb lsd keta. Klik om te vergroten... Ja bij mij net zo, alleen is de lijst nog wat langer vrees ik"
"JavelinBayraktar zei: Toegenomen nu aan het afbouwen. Klik om te vergroten... I feel you, afbouwen zuigt maar is wel nodig na alle lockdowns."