Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb zelf meerdere opnames gehad (sommigen ook via de RM weg) Ben nu zelf gelukkig van de alcohol af. Al is er iets anders voor in de plaats gekomen.. Maar even ontopic en mijn persoonlijk advies Refusal zou ik niet aan beginnen, toen ik grieperig raakten en hoest tabletten nodig had bleek in allen van die alcohol te zijn verwerkt. Al is het maar een beetje. Refusal proeft dat en je schiet gelijk rood aan. Bij mij is het één keer totaal fout gegaan toen en dat wil je niet meemaken. Buiten dat is het geen zuchtremmer en wanneer je echt zou willen drinken doe dan een proefdronk en wacht twintig minuten anders gaat het flink fout Portobello zei: Ik las in je vorige topic dat je benzo's kreeg wegens je zucht naar alcohol. Van de regen in de drup als je het mij vraagt. Ik ken mensen die nemen refusal, dan kun je niet drinken zonder bij het eerste slokje de longen uit je lijf te kotsen. Met name die Lorazepam is best sterk en neem je veel van. Let wel: ik ben geen arts of je moeder ofzo, maar ik weet wel wat verslaving aan benzo's kan doen. Dus ook hier weer: let alsjeblieft op jezelf. En ik denk dat het beter is dat je eerst wat stabieler moet worden als mens, of nuchterder (als in: chemisch nuchter). Met jouw medicijnencocktail ook nog andere drugs erbij is echt spelen met vuur. Die interacties zijn vrij onvoorspelbaar. Ga nog eens met je arts praten en kijk of je psychische ondersteuning kunt krijgen ofzo. Ik denk dat je weinig inzichten krijgt waar je iets aan hebt met drugs momenteel. Innerlijke reizen maak je toch vrijwel alleen met psychedelica en dat gaat nooit werken met die benzo's erbij (volle dosis 4-ho-MET deed niets bij mij omdat ik een benzo eerder op de dag had gedaan...). Beste situatie zou mij lijken al die troep van de arts vervangen door microdosering truffels of LSD, maar goed, kijk uit met de benzohel. Dat is net zo erg als afkicken van alcohol als je lang flink hebt gebruikt. Succes! Klik om te vergroten..."
"Tot je tremors krijgt en vier keer per dag 50 mg Oxa tegen de ontwenning Moet wel zeggen dat mijn zware drink periode erg kloten was. Maar vergeleken bij sommigen drug soorten (g) moet ik zeggen dat ik honderd procent de drank zou kiezen. Al ben ik nu ander half jaar verder zonder druppel alcohol ol"
"Ik kan wel beamen dat hoe vaker je drinkt weet niet of de hoeveelheid hierin ook n rol heeft neem aan van wel maar het inderdaad na tijdje zonder kater gaat. Al had ik in mijn drank dagen na twee sixpacks nog geen aangeschoten gevoel en dronk ik dan is één lullig te verwaarlozen glaasje wijn langzaam achterover genipt had ik ineens inmense koppijn de dag erop"
"Ik zit dit moment precies op 4ml overdag iedere 80 a 90 minuten de nachten precies 120 minuten. Nu zou ik dit willen afbouwen naar 3ml dus 1ml eraf. Dit zal vijf dagen duren als het goed gaat. Iedere twee uur dus een dosis eraf 24 uur later 3.8ml - 3.6ml etc Zal ik hier dia bij nodig hebben of lukt het ook met n spuitje en wekker te zetten"
"Jmths zei: Bizar na 5 psychoses en een hartstilstand. Ben je zo hardnekkig in je gebruik de laatste jaren of hebben ze de capaciteit niet? Misschien helpt het als je jezelf bij iemand voor de stoep neer legt. Klik om te vergroten... Ze zeggen dat het door het corona virus niet mogelijk is op moment En ik dacht er inderdaad al aan om mijzelf gewoon bij de verslavingsinstellling voor de deur te leggen"
"Het voelt ook alsof ze me niet serieus nemen Die man moet begrijpen dat ik het effect allang niet meer voel en gewoon wil stoppen door het ziekenhuis en ambulance liefst kap ik nu. Maar laatst dat ik zelf ging doktoren en minder zakte ik opeens door mijn enkels en begon raar te klappen zonder dat ik dat wou en schreeuwen en shit. Begin bijna te denken dat het onherstelbare schade heeft aangericht Ook moet ik wel minderen mijn nieren verdragen de g niet meer"
"Ben zelf midden twintig kost mij rond de 600 euro de maand plus mijn huur en nog is leven het is bijna onbetaalbaar maar mijn gezondheid is het meest zorgelijke Ik ga toch proberen enkele regelmaat aan te houden. Iemand suggesties hoe ik mijn 70 minuten slaap naar 1 uur kan rekken Of is dat schip ook al weg"
"Spyro zei: Herken het... Je hebt je dosis nodig om je normaal te voelen. Dat leuke effect ben je allang gepasseerd. Hoop dat je er snel bovenop komt... Wou dat ik wat voor je kon betekenen maar zelf aanklooien met deze hoeveelheid is echt spelen met vuur. Je moet gewoon nú de kliniek in... Pfff Klik om te vergroten... Spyro zei: Moet je ieder uur nemen en hoeveel ml is dat dan? Klik om te vergroten... Ja bijna wel en 4ml"
"Wijzeraad zei: Ja bijna wel en 4ml Klik om te vergroten... Dit is trouwens in de macht overdag zit ik jammer genoeg veel meer het gaat mij om het slapen de dosis omlaag brengen of in tijden durf ik niet meer aan"
"Het speelt al enkele tijd ik moet écht nodig slapen heb sinds Zaterdagnacht niet meer geslapen. Dit door ghb gebruik langer dan 24 uur aan te houden zonder in ieder geval de (methode van twaalf uur ertussen houden) Ben er allemaal bekend mee, al is opgenomen in Hoofddorp, voor twee weken. Maar moet nu echt slapen mijn benen maken bewegingen die ik niet eens door heb en dan ligt mijn eten ineens door heel het bed, heb ik er blijkbaar met mijn enkel tegenaan getrapt.. Die ondertussen overal gele "eelt"? Bultjes of vocht uitslaat. Ik wil gewoon even weten wat een "Verantwoorden overdosis is" Of een andere manier? Had 300 mg (30) pillen Valium die zijn helaas op. Sinds gistermiddag (maandag) Vanaf uur of 14:00 ieder uur 3 ml gebruikt 13:00 zojuist. Ik ben de draad kwijt en denk niet meer helder. Iemand die mij vlug kan helpen! Heb sinds midden van de nacht geen problemen met naar de toilet te gaan (Hiervoor lukten het niet) Deze situatie gaat zijn tol eisen. Vitamine tekort is al flink te merken aan bultjes op mijn tong Help asap! Bedankt!1"