Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Na het blowen slaap ik altijd goed en ja ik slaap door maar ik kom wel goed me bed uit, liggen is erg lekker maar als ik uit bed moet ken ik het wel gewoon. Ik slaap wel altijd kapot diep. :P"
"DarkScope zei: het versterkt je stemming, als je je goed voelt ga je je beter voelen als je je slecht voelt ga je je slechter voelen. Klik om te vergroten... Ja idd het versterkt vaak je stemming, Wat ik vaak heb gehad is dat ik misselijk werd omdat de person die draaide teveel tabak er bij deed or zware in plaats van half-zware shag. Dat heb ik echt zo vaak mee gemaakt ziek van de tabak niet van de wiet, probeer zonder tabak is een keer en je wordt er veel meer stoned van."
"Ik vindt het ook een magere testje"