Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ChefCurry zei: Ik vind dat je het al aardig goed doet zo te lezen. Je blowed iig niet elke dag. Mocht je toch langer nuchter willen zijn adviseer ik om te sporten. Dat helpt het beste. En afleiding verder. Creatieve dingen/muziek. Als je verder hulp nodig hebt zijn hier vast nog meer mensen met goede tips. Mvg Klik om te vergroten... Dankjewel Chef voor je reactie! Sporten doe ik al 2x per week (fitness) maar inderdaad ik moet meer afleiding zoeken zodat ik niet weer in die spiraal kom van 1 jointje is niet erg. Na 6 jaar ben ik er gewoon wel klaar mee en ik word er toch alleen maar super langzaam van."
"ChefCurry zei: Jep of cbd/thc olie. Werkt toch anders dan blowen. Ik neem vaak edibles of druppies. Klik om te vergroten... Laatst CBD olie van de kruidvat geprobeerd maar me maag kan er gewoon niet zo goed tegen, geen idee waarom"
"ChefCurry zei: Snap ik helemaal . Gewoon ff doorzetten dan wen je aan het nuchter zijn. Succes ! Klik om te vergroten... Thanks moet goed komen! Wat ook nog een idee is om gewoon 1 keer in de zoveel tijd een edible nemen, maar dat vinden me darmen dan weer niet zo leuk."
"Update: Na dat ik 2 dagen gestopt was kreeg ik ineens een paniek aanval terwijl ik aan het rijden was uit het niets... kan het ermee te maken hebben dat ik 3 koffie's ophad? gelukkig was er een tankstation waar ik gelijk kon uitvoegen. Sinds dien voel ik me super moe, en kan ik wel 15 uur per dag slapen. Iemand een idee hoe dat komt?"
"Beste forumleden. Vanaf mijn 18e tot mijn 21e heb ik elke dag jointjes gerookt zowiezo een gram per dag. Toen ik daar gestopt mee was in 2022, ging ik steeds vaker edibles gebruiken. (Roken ging niet meer door me astma) Dat ging eigenlijk altijd goed, op een paar keer na (bad trip) maar sinds een aantal weken heb ik nu als ik een edible neem (ook bij kleine doseringen) dat ik het gevoel krijg als of ik ga flauwvallen, en een hoge hartslag en super moe alsof ik in slaap ga vallen. In het begin was dat de volgende dag weg, maar nu sinds een paar weken heb ik soms overdag als ik nuchter ben ook een heel raar gevoel dat ik licht in me hoofd ben, en alle prikkels heel erg op me af komen lijkt het wel. Kan iemand zich hier in vinden misschien? Ik ben nu al een paar dagen gestopt met edibles, ik denk dat mijn lichaam er genoeg van heeft..."
"VJ_LSD72 zei: Let op met edibles. Er zijn er die ipv. natuurlijke THC/CBD, synthetische Cannabïoiden bevatten. Dat is geen vervanger voor het natuurlijke spul. Klik om te vergroten... Dat kan ook idd, wel haalde ik altijd bij de zelfde shop en dat ging al jaren goed. Dus dat lijkt me niet het probleem"
"Ook zie ik hier op het forum meerdere berichten dat mensen dezelfde klachten hebben, ook na jaren lang gebruik. Het is misschien een teken van je lichaam zegt tot hier en niet verder?"
"sosboss zei: blowde ook dagelijks, meestal zelfs concentraat. Van de ene op de andere dag kreeg ik een paniekaanval tijdens het blowen. Heb er nu ook last van als ik nuchter ben. Klik om te vergroten... Wow heftig, ik ben er wel achter dat blowen niet zo onschuldig is zoals ik dacht. Blow je nu nog steeds of ben je gestopt? En hoe ga je dan om met een paniek aanval?"
"Manu76 zei: Ik denk eerder dat het niet je lichaam is, maar je gedachtes/ hersenen. Dat vermoeden had ik al, zelfs voordat ik las dat je paniekaanval kreeg een paar dagen later. Misschien mis je een plan voor de komende jaren? Zit je even vast? Als je 18 bent heb je energie voor vele jaren. Meer vrijheid, dromen ed .. Als je paar jaar verder bent, krijg je temaken met gevoel van verantwoordelijkheid voor het leven.. en dat kan, als je niet geheel volgens dromen bezig bent, wel eens wat zweepslagen geven. Ik zeg dit, omdat ik rond mijn 20ste ook eerste keer temaken kreeg met "oververmoeidheid/ stress/ angst.." deels door THC en ietswat overdreven alcoholgebruik/ feesten en verantwoordelijkheidsgevoel.. Klik om te vergroten... Precies wat jij zegt daar kan ik me heel goed in vinden! Nu ik het zo lees is het inderdaad precies wat er in me omgaat. Ik heb niet echt een doel, en door een soort verveling ga ik dan edibles nemen, en / of drinken in het weekend om daar misschien niet aan te denken. Ik merk ook al dat ik alles niet meer zo goed aan kan als toen ik 18 was, me lichaam eist nu ze tol als ik een paar dagen gek zou doen. Het gaat nu gelukkig iets beter, geen paniek aanval meer gehad, wel nog heel moe maar dat gaat per dag wel een stukje beter. Ik denk dat het gewoon tijd nodig heeft, Ik heb ook jaren lang mijn REM slaap onderdrukt dus elke dag droom in nu als een gek, super realistische dromen. Ik ben nu zowiezo al sinds dat ik bijna flauw ging vallen van die edibles ermee gestopt. En ik weet ook niet zo goed of ik het ooit nog wel durf te nemen. Bedankt voor je reactie, en ik moet gaan werken aan mezelf."
"Beste forum leden, Hierbij mijn eerste post op het forum. Ik probeer al sinds begin dit jaar af te kicken van wiet / hasj wat opzich in het begin goed gelukt was. Ik blow al elke dag vanaf mij 16e, en ik ben nu 22. Maar het probleem wat ik nu heb dat is dat ik 2 weken clean ben, en dan weer 2 dagen een jointje roken, dan weer een week stoppen, dan weer 3 dagen een jointje roken, en zo gaat het maar door vanaf het begin van 2022. Dus nu ben ik niet meer lichamelijk verslaafd aan cannabis, maar nog wel erg geestelijk omdat ik er soms erg naar verlang, maar na gebruik heb ik daar weer erg spijt van (Ik heb astma). Mijn vraag aan jullie is of jullie tips hebben om helemaal clean te blijven en niet steeds terug te vallen voor een paar dagen.. alvast bedankt!"