Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2-MMC bruin uitgeslagen?

2-MMC bruin uitgeslagen?

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
W
WausieDinosaurusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey! Ik ben denk ik een beetje dom geweest :grimacing:

Had op ali van die bruine glazen flesjes gekocht met een aluminium dopje erop waar een uitschuifbaar lepeltje aan de binnenkant aan zit. Nu had ik mijn 2-MMC hier in opgeslagen, en viel mij gisteren tijdens het gebruik hiervan op dat het niet echt "poederig" meer was. Vandaag eens uit het flesje gehaald en zag meteen dat mijn lepeltje bruin uitgeslagen was. Vermoedelijk een chemische reactie met de 2-MMC waardoor het lepeltje is beginnen roesten? Nu had ik nog een beetje in het zakje zitten, dus is het op de foto ook zichtbaar hoe duidelijk het verschil van kleur tussen deze 2 is. Weet iemand of dit kwaad kan, of dat dit nog bruikbaar is? Zou zonde zijn om ruim 2 gram weg te moeten gooien natuurlijk, maar als het echt gevaarlijk is zit er niets anders op :sweatsmile:
W
WausieDinosaurusLid
01-01-2024, 00:00
#2
PXL_20230122_170650050~2.jpg
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn gok is dat het zuurstof en vocht uit de lucht is. Dat potje heeft vast niet zo'n luchtdichte schuim rand aan de binnenkant van de dop.

Moet geen kwaad kunnen. Gaat hooguit beetje muf ruiken/smaken.

Ik raad aan het meeste in een luchtdicht potje te bewaren (ghb flesje bv) en dan nog mooier in de koelkast of vriezer en per keer voor een weekend er uit te halen.
W
WausieDinosaurusLid
01-01-2024, 00:00
#4
HuisbaasBob zei:
Mijn gok is dat het zuurstof en vocht uit de lucht is. Dat potje heeft vast niet zo'n luchtdichte schuim rand aan de binnenkant van de dop.

Moet geen kwaad kunnen. Gaat hooguit beetje muf ruiken/smaken.

Ik raad aan het meeste in een luchtdicht potje te bewaren (ghb flesje bv) en dan nog mooier in de koelkast of vriezer en per keer voor een weekend er uit te halen.
Klik om te vergroten...
thanks! ik heb ze momenteel afgewogen en in gelatine capsules gedaan, en deze capsules dan weer in een ziplock-zakje gedaan. Ik vermoed dat ik deze capsules best niet in de koelkast kan bewaren?
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#5
WausieDinosaurus zei:
thanks! ik heb ze momenteel afgewogen en in gelatine capsules gedaan, en deze capsules dan weer in een ziplock-zakje gedaan. Ik vermoed dat ik deze capsules best niet in de koelkast kan bewaren?
Klik om te vergroten...
In de koelkast kan je nog issues krijgen met condens. Dat zou ik afraden.

Gewoon op een droge, donkere plek met stabiele temperatuur is genoeg lijkt me.

Ik denk ook niet dat het gelijk veel kwaad kan, die verkleuring. Maar dat kunnen we niet met zekerheid zeggen. Je kan eerst eens voorzichtig doseren.
Met speed zie je verkleuringen ook maar vaak genoeg. Toch worden die wel altijd veroorzaakt door vervuiling (roze door teveel zuur, geel door zwavel). Maar hoe dat bij 2mmc zit, geen idee.

Edit: mooi de vendor afgedekt trouwens 😂
Ooh wat heb ik veel van die groene zakjes gehad.
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik bestelde meestal 10 gram php en dat ging dan in 5 van die 20ml ghb buisjes in de vriezer voor maximale versheid. Maar gewoon je main stash donker en droog bewaren kom je ook al een heel eind

Screenshot_20230122-220339.png
W
WausieDinosaurusLid
01-01-2024, 00:00
#7
LucidLucy zei:
Edit: mooi de vendor afgedekt trouwens 😂
Ooh wat heb ik veel van die groene zakjes gehad.
Klik om te vergroten...
geen vendornamen op het forum, dus moest het ff zo oplossen idd :tilttearlaugh: is ook meteen het kleurverschil goed te zien

HuisbaasBob zei:
Ik bestelde meestal 10 gram php en dat ging dan in 5 van die 20ml ghb buisjes in de vriezer voor maximale versheid. Maar gewoon je main stash donker en droog bewaren kom je ook al een heel eind
Klik om te vergroten...
ohh da's eigenlijk nog niet eens zo'n gek idee! ik heb tot nu toe die flesjes altijd weggegooid omdat ik het zelf in zo'n bruin apothekersflesje met doseerdop bewaar (makkelijker om te... doseren :sweatsmile:)

IMG_20220121_140045.jpg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."