Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Pfff.... ik heb afgelopen weekend gebruikt en kon afgelopen nacht bijna niet slapen, ik schrok wel omdat ik dus heel erg kortademig ben geweest en nu nog maar niet zo erg als vannacht. k wist niet zeker hoe het precies kwam. het voelt echt niet prettig."
"Ik begon ongeveer 2 jaar geleden spd te gebruiken door een vrouw die ik leerde kennen, zij gebruikte toen al circa drie jaar the dust. Ik had al eerder (1 of 2 keer) gebruikt maar kende verder niemand die het had dus ik dacht er niet eens aan. Ik ben altijd wel nieuwsgierig geweest naar experimenteren met "high" zijn. Heb ook wiet, xtc en coke al eerder gebruikt.Die waren meer periodes die op een gegeven moment van zelf afliepen. Daarna deed ik meestal weinig moeite om te herhallen, hoewel ik vrijwel nooit aanbiedingen van vrienden afwees. Met speed is een stuk anders gegaan, ik denk omdat ik het tegenwoordig dus te makkelijk kan krijgen (ik ben goed bevriend met die vrouw waar ik het over had en ze koopt regelmatig een paar gram) dit was met andere drugs minder het geval. We wonen oook dicht bij elkaar en hebben veel gemeen wat muziek smaak en manier van denken betreft, tot zekere maat. Ik ben heel erg geschrokken toen ik merkte dat er geen eind aan kwam en dat we steeds meer en vaker gingen gebruiken. Ik heb ook veel last gehad van zware depressies (onstabiele gevoelens) na het gebruiken van speed, waarschijnlijk hebben slapeloze nachten en weinig eten tijdens de "speed marathonnen" hieraan biijgedragen. Ik heb vaak tegen mezelf verteld dat ik het niet zo ver zou laten komen en dat ik het niet zo vaak of niet langer zou gebruiken maar daarna zag ik mezelf weer "verzwakken". Ik wou contact gaan vermijden met haar omdat ze weigert steeds te stoppen met kopen. "Het is mijn eigen verantwoordelijkheid om er van af te blijven"". Dat geloof ik zelf ook maar het is ook een feit dat ik hiervoor niet zo makkelijk aan bijv. speed kon komen, Ik heb tot nu toe niet eens willen weten waar ik het zou kunnen kopen, het interesseert me niet. Maar van haar kan ik het dus makkelijk verkrijgen en het is heel gezellig ook nog daarbij. Meer kracht op het werk (werkt niet altijd) even vluchtten van de realiteit of de realiteit simpelweg een beetje anders bekijken is al aantrekkelijk voor mij... Ik heb als ik goed tel de afgelopen jaar nog geen hele maand gezeten zonder speed te gebruiken en daar word ik wel heel erg bang van. Zij is een stuk ouder dan en ik snap ergens dat ze er iets makkelijker over doet omdat ze misschien wat de toekomst betreft minder te verliezen heeft (bedoel het niet negatief) maar ik moet nog veel ervaren en opbouwen in mijn leven. Ik ben erg bang voor de consecuenties van het overmatig gebruik op langere termijn. Wanneer moet ik het alarm af laten gaan? Ik had me al een tijde geleden ingeschreven op dit forum maar durfde tot nu toe nog niks te schrijven, het is in ieder geval een stap vooruit. Ik ben wel op internet informatiie gaan verzamellen over het gebruik etc. Ik vond de comentaren in dit forum heel boeiend."