Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dunnetjess33 zei: Nou zo werkt drugs niet. Als je het winters weinig doet is het geen compensatie voor de zomers dat je het teveel doet. Wat je zomers eventueel "verneukt" hebt, blijft verneukt. Ongeacht of je stopt en het nooit meer zal nemen. Klik om te vergroten... Man man man vind je niet dat het een beetje overdreven is? dronken zijn is ook schadelijk voor je, kunnen we dan maar 1 keer in de 3 maanden dronken zijn? Die regel is een voorzorgsmaatregel zodat mensen niet te gek gaan doen. Maar als je je even grenzen kent is dat het beste om aan te houden. Zo lang je maar niet over je eigen grenzen heen gaat. Ik ken genoeg mensen die idd veel vaker gebruiken en ook nog veel meer en die gaan wel altijd lekker. Als ik even zelf beredeneer: ja ik heb natuurlijk ook avondjes gehad dat ik wel ontzettend lekker ging en alle typische xtc gevoelens had. En als ik dan nadenk over mn hoeveelheid, ja dat was af en toe een klein likje mdma. Geen grote hoeveelheden. Dus aan je "less is more" advies heb ik veel meer en die ga ik ook zeker meenemen. Thanks daar voor!"
"Zo? Gaat het? Dat is jouw interpretatie he Zoals ik al eerder heb gezegd. Die voorzichtigheid hoef je me niet over te brengen. Je advies neem ik mee en daar heb ik al bedankt voor gezegd. En als je snel op je teentjes getrapt bent moet je niet op een forum gaan zitten mazzel"
"Haha ja zo ziet een gemiddelde after er bij mij ook uit. Goede muziek draaien was je vergeten. Dus ben even opzoek naar iets nieuws"
"Goedemiddag allen, Over ongeveer een week is het weer Koningsdag. Bij mij gaat het een flink feestje worden inclusief after. Wat doen jullie het liefst bij de after en misschien tips wat ik absoluut moet doen tijdens de after. Let me know! Thanks, Wappiegappie"
"SkittlesAndMe zei: haha godver, de belangrijkste van allemaal. Ik vind klussen en op avontuur gaan ook altijd mooi op afters, het mooie weer komt er weer aan dus Klik om te vergroten... Helemaal mee eens, dingen knutselen is ook echt een goeie!"
"somango zei: SEKS! mile: Haha met een chille comedown is seks altijd lekker! Klik om te vergroten... Beetje lastig als er nog 10 andere mensen bij zijn Hahaha"
"oortjes zei: Jonko roken, met jou energie andere verzorgen (kopje thee, dekentjes pakken etc) douche, keta, 2-cb. Vooral in de zon zitten en mezelf weer helemaal opladen. Klik om te vergroten... Ja dat zijn inderdaad ook de redelijk standaard dingen, wel de hele goede hahah"
"Goedenavond allen, Even een vraagje. Ik heb nu al redelijk wat ervaring betreft xtc (5 jaar) nu merk ik dat ik de laatste paar keren lang niet meer hetzelfde ervaar als andere keren. Normaal had ik een groot samenhorigheid gevoel, zin om te praten en dingen te ondernemen. Nu, ongeacht hoeveel ik neem, word ik lui, ben ik stil en heb ik zeker niet meer de samenhorigheid als anders. Hebben jullie tips of weten jullie hoe dit komt en of ik ervoor kan zorgen dat ik weer lekker ga zoals ik eerst ging. Even voor de duidelijkheid: nee ik doe het niet elke week, nee ik neem niet te weinig ( begin vaak met een hele Of een halve als ze echt sterk zijn) ja ik drink erbij en ja ik blow er soms bij. Thankkssss Wappiegappie✌"
"Ik test eigenlijk mijn pillen nooit aangezien ze persoonlijk getest worden door me maten Ik heb idd vaak redelijk sterke pillen en wil dan zo "hard mogelijk gaan" maar daardoor heb ik eigenlijk alleen dat Mn beeld heel wazig wordt maar verder geen "echte xtc symptomen""
"Uhm ja daar zit niet echt regelmaat in, ongeveer 1 keer per maand. En in de zomer natuurlijk wat vaker met de festivalletjes."