Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek . Wij doen het steeds met een Volcano vaporizer.."
"De eerste keer zou ik sowieso met een "sitter" doen (iemand die niets neemt en die je liefdevol kan begeleiden indien nodig) Enkel indien je al ervaren bent met een bepaald entheogeen zou ik het aanraden om echt alleen te doen... (of als je echt heel ervaren bent met entheogenen in het algemeen) Is meestal een heel andere ervaring dan in groep."
"Wij willen ons graag even voorstellen. Wij zijn -World on Ayahuasca-, organisators en promotors van Ayahuasca ceremonies (voor healing, persoonlijke en spirituele progressie) Graag nodigen we je uit om eens een kijkje te nemen op onze site: http://worldonayahuasca.org Naast info over ceremonies en ayahuasca kan je hier ook gratis compilaties downloaden met muziek die we gebruiken tijdens onze ceremonies. Blessings -World on Ayahuasca- { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"