Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"knolselderij zei: ik ben de gene met groene bladeren bovenop een bruine knol 00:00 Hardtechno zaal dan maar? Klik om te vergroten..."
"Dubz zei: Vrouwmens zei: OEEE awakenings awakenings!!! IK HEB ER ZIN IN weer de eerste keer M naar 3 maanden.. IK GA KNALLENNN Klik om te vergroten... Vrouwmensen Vrouwmensen op Awakenings Vrouwmensen op Awakenings met MDMA MDMA-meet op Awakenings dan maar? Klik om te vergroten... hahahhaha ik sta ergens vooraan in de stampzaal met hartjes in mijn ogen en liefde op mn gezicht see you there homie!"
"ik ben nog nooit zo hard gegaan als mijn eerste keer mdma!! ik zag ze echt vliegen toen! ik zag de hele tijd een dikke vrouw in mijn ooghoek, een nakende dikke vrouw zelfs, die iedere keer achter me verdween. iedereen had vervormde hoofden, ze leken op een soort van kunstgebitten ofzo, ja kunstgebitten met voetjes. en ik ben een half uur op de grond gaan zitten naar de dj starend, zeker wetend dat er een klassiek stuk zou gaan beginnen. toen naar een jongen gerend en mijn armen om m heen geslagen, was het mijn vriend helemaal niet. toen terug naar de tent dacht ik dta ik in de verkeerde tent was, omdat er een wit knuffelkonijn in lag. dit was echter het been van mijn vriend. weer naar buiten gegaan, heel de lucht was gevuld met de graphics op de muur maar ik was wel heeeeeeeeeeeeeeeel gelukkig, hehe"
"knolselderij zei: Vrouwmens zei: ik ben nog nooit zo hard gegaan als mijn eerste keer mdma!! ik zag ze echt vliegen toen! ik zag de hele tijd een dikke vrouw in mijn ooghoek, een nakende dikke vrouw zelfs, die iedere keer achter me verdween. iedereen had vervormde hoofden, ze leken op een soort van kunstgebitten ofzo, ja kunstgebitten met voetjes. en ik ben een half uur op de grond gaan zitten naar de dj starend, zeker wetend dat er een klassiek stuk zou gaan beginnen. toen naar een jongen gerend en mijn armen om m heen geslagen, was het mijn vriend helemaal niet. toen terug naar de tent dacht ik dta ik in de verkeerde tent was, omdat er een wit knuffelkonijn in lag. dit was echter het been van mijn vriend. weer naar buiten gegaan, heel de lucht was gevuld met de graphics op de muur maar ik was wel heeeeeeeeeeeeeeeel gelukkig, hehe Klik om te vergroten... kheb nog nooit gehallucineerd van pillen/mdma. wel paar keer egt egt egt egt van het padje maar geen gekke dingen gezien Klik om te vergroten... pfff we hebben toen ook met zn tweeen bijna ander halve gram weggelikt, totaaaaaaaaaaal geen idee hoeveel normaal was. awel he, ik had mn lesje wel geleerd toen"
"" de wereld is zo compleet... ik zie alles.. alles valt in me op de goede manier" " pfff is het goed als ik even naar buiten ga? iedereen kijkt me zo aan" " KIJK DARTH VADER ACHTER DE BAR!!! wie? Onee laat maar, hij ging al weer op in de mens" " eigenlijk, moet er een soort van apparaat zijn waarmee je overtollige energie kan opslaan, maar dan automatisch, die je dan op je navel aansluit" " kan jij even naar de wc gaan voor mij.. ik durf niet""
"niet echt bepaalde drugs maar ik ben best nieuwsgierig naar candyflippen"
"OEEE awakenings awakenings!!! IK HEB ER ZIN IN weer de eerste keer M naar 3 maanden.. IK GA KNALLENNN"