Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"zozamusic zei: ja ik ga volgende week zaterdag alles proberen op te schrijven hoe het feestje is verlopen en ik ga ook niet supper hard aan de drank gaan! ik ga wel veel drinken maar ik ga mezelf onder controle houden. ik heb een projector,luidsprekers,blacklicht,stroboscoop,laptop,ipod kunnen regelen en een huis gevonden waar we met zo'n 20 mensen samen kunnnen komen om keer de einde van de examens te vieren! er komen mensen die ik van op school "ken" ik zeg vaak niet veel op school maar praat wel af en toe met die mensen. en rookte vroeger tijdens de middag een jointje met hun. maar ze vinden mij een stille en vinden het raar dat ik niet veel zeg en rustig ben. en zij hebben dan ook nog mensen uitgenodigd dat ik niet ken. ga dan stiekem alcohol drinken en proberen zo sociaal mogelijk om te gaan en keer goe uit mijn bol gaan! haha Klik om te vergroten... Mag ik ook komen :P? Verder, goed van je dat je stappen hebt ondernemen!"
"Invasion zei: nja kheb in week echt ni zovel gebruikt echt 1lijn pff wat kan ik nu doen best? hb ook last ok van pijn zo aan ruggegraat,, vlt echt ni fijn aan ,, verplicht bijhale van iemand? zeker gwn bed ligge en oogjes toedoen,,? Klik om te vergroten... Is niet verplicht nee, iemand er bij halen. Maar in jouw toestand zou het wel eens verstandig kunnen zijn. Verder wat iedereen zei, rust, vitamines ect."
"Oh btw mensen, check z'n onderschrift 'ns: gedaan: wiet,hasj,poppers,lachgas,multigas,duim trippen,spacecake,vloeibare xtc,bier!! < haha wil ik nog doen!: salvia,LSA,LSD,paddo's,truffels,... Klik om te vergroten... Hmmm :/"
"Invasion zei: maandag dinsdag veel gedaan woensdag donderdag niet 1tje zo iet vrijdag avond veel zater veel zondag veel maandag mindr vandaag ok wel teveel de last van draaie en pijn/steke alsk zit negere gwn bedje in gaan dus dan die dagen daarvoor ni meegeteld wel al zwr gewicht verlies 89kg naar 52 kg sinds midde sept denk of oktober Klik om te vergroten... niet zo veel nadenken, gewoon eventueel iemand bellen en dan rustig gaan liggen."
"Invasion zei: kan er iets erg gebeure ja/nee bij ja haalk iemand bij mij ik pak dt spul nver nog fuck Klik om te vergroten... Ik ben geen dokter, maar gezien je situatie zou ik ja zeggen."
"Waarschijnlijk zit die pil van de 'schoolpoort' vol met mCPP, voelt TS zich enorm slecht, en doettie het nooit meer. Altijd leuk, hoe problemen zichzelf oplossen..."
"T-Talker zei: Ollemann zei: Als je een halfje neemt, merk je dan echt helemaal niks in het begin? Ik merk namelijk wel dat ik dan al klamme handjes krijg en stukken sneller loop, en 'n lichte kriebel in m'n buik krijg, maar meer ook niet. Olle Klik om te vergroten... Nee ik voel niks dat er echt op lijkt, en zeker 1.5 tot 2 uur gewacht. En dan opeens BOEM na de 2e helft. Ik denk de volgende keer toch maar een hele dan Klik om te vergroten... Wat je ook kan proberen, is eerst een halfje nemen, en dan na 'n half uurtje/kwartiertje de andere helft. Dan heb je niet het probleem dat je 2 uur moet wachten, maar ook niet een misschien te heftige inslag. .. Is maar 'n idee hoor ."