Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Huizen, da's hier om de hoek . Keiharde snoepjes die groene T/Hamer. Heb ze een paar maanden terug ook gehad, zit ook nog eens een zeer aanzienlijke hoeveelheid speed bij. Vind die hallucinaties onder X altijd heerlijk, weekje geleden overal ratten en spinnen zien lopen, zelfs dat was geweldig . Klinkt over het algemeen als een goeie eerste keer, al zijn die pillen dan misschien wel wat hard. Take care!"
"Klinkt alsof jij een goede avond hebt gehad, interessant liveraportje ook!"
"Wegens het gigantische kwaliteitspillentekort ben ik maar eens gaan scouten naar wat X voor het aankomend feestje van zaterdag. Ik heb drieëneenhalvemaand niks gebruikt, dus dat moet weer knallen worden. Eerst heb ik witte smileys aangeboden gekregen, eerst maar even 2 voor meegenomen om te testen, marquis gaf al geen verkleuring. Pillreports meldde mcPP. Later heb ik rolexjes op de kop kunnen tikken, waar tot mijn grote verassing 15mg van het goedje 2C-B in bleek te zitten. Dat is al gauw zo'n 2 jaar geleden . Inmiddels heb ik een telefoontje gekregen dat er tóch op het laatste moment nog goede MDMA pillen verkrijgbaar zijn. Nu mijn vraag; Is de combinatie MDMA met 2C-B done, of not done? Ik las ergens dat het braakneigingen kan verzoorzaken, daar sta ik niet zo op te wachten. Ik ben van plan eerst een paar uurtjes te roezen op de MDMA (300mg totaal) en later de avond zo'n 2C-B'ertje achterover te slaan; is die volgorde verstandig of raden jullie anders aan? Het lijkt mij uit eerdere ervaringen met 2C-B dat ze elkaar wel leuk kunnen versterken, ben er wel erg benieuwd naar in ieder geval! Alvast bedankt! Stay safe."
"JAAA! Ik ben ook een keer wakker geworden IN m'n X'roesje. Had wat pilletjes van een vriend opgesnoept terug van 't uitgaan (begon al te nuchteren, dus dacht dat het er nog wel bij kon) Dat is nog eens met je goeie been uit bed stappen, verdomme"
"Balonnetje N20 nemen, lovely . Of trek die ouwe gameboy uit de kast en waan jezelf door een oneindige nostalgie."
"ikspacehem zei: Iemand ooit van Groene Chinese Tekens gehoord? Man, man, man wat ben ik daar keihard op gegaan. Top kwaliteit anderhalf jaar geleden. Klik om te vergroten... Die waren hier een jaar geleden ook goed verkrijgbaar, je betaalde er wel wat voor, maar oh mén! Die dingen hebben de heerlijkste, geleidelijkste, en schoonste trip die je je kan voorstellen, lovely."
"Wil er niet een heel topic over openen dus ik plaats het maar hier. Waarom hebben deze pillen zo'n retro design dat je deze dagen bijna nooit meer tegenkomt? Zijn dit nou die echte knallers van vroeger?"
"lysergine25 zei: Niemand beseft dat 1 test 700 eu kost en gesubsidieerd wordt door het rijk. Klik om te vergroten... Degene die je dat verteld heeft poept echt uit z'n mond. Zo'n test stelt niks voor, de aanschaf in apparatuur is vrij prijzig. Maar zo'n testje is echt in 10 minuutjes gebeurt: vermalen, bindmiddel scheiden van werkzame stof, residu(s) controleren op substantie, wegen)"
"Als diegene er al vijftien jaar werkt zal het wel kloppen dan, sorry! Denk dat die prijs ook wel 'all inclusive' is, incl. labpersoneel, ap's en alles."
"Ik hoorde alleen in de verte mensen praten, zelfs bij die Zwanen"