Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Welk instrument bespeeld DF. Ik zing"
"Re: Welk instrument bespeeld DF. onder de douche that is.. Indien ik in gezelschap zing krijg ik dingen naar mijn hoofd gegooit :P"
"Heerlijk festival en snachts Dit jaar helaas niet aanwezig ivm Rock Werchter"
"Mijn kaarten zijn sinds vorige week binnen YEAH!"
"Ik vind m erg vet! Bracht weer een beetje energie op deze brakke dag."
"Qnight naar Den Haag zoals altijd. Qday slapen en bier drinken int dorp ofzo"
"Hardcore scene is zeker actief in het buitenland maar Nederland spant overduidelijk de kroon."
"Partyen, chillen, neuken, rukken of slapen."
"Ik kom hier ook altijd graag kijken dus deze keer ook zeker weer proberen :P"
"Vitalic zn nieuwe (is al een tijdje uit) cd vind ik wel weer behoorlijk minder. OK Cowboy was wel meesterlijk idd"