Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kan je NEP roken?"
"Waarom niet free basen? Of smelt dit niet. Zou een sterkere reactie geven normaal. Kan je dit wel roken?"
"Ufo piloot zei: Heyy, Ik wilde even mijn bevindingen over het middel NEP met jullie delen. Want ik denk dat dit misschien een middeltje is dat je beter over kan slaan. Heb het nu een aantal keer geprobeerd en krijg er elke keer enorme pijn in mijn longen van achteraf. Heb het idee dat dit spul ook direct je luchtwegen in schiet. En dat heeft niet te maken met te hard snuiven. Doe het al wel langer en heb dit nog niet eerder meegemaakt. Verder is het qua effect opzich fijn spul indien goed gedoseerd. En dat is nogal een dingetje die dosering naar mijn idee. Te weinig is niks aan, nauwelijks tot geen effect. Maar zodra je op de goede dosering zit voel je hem ineens heel goed. Maar het is gevaarlijk want die "goede" dosering ligt gevaarlijk dichtbij het punt waarop het niet meer leuk word. En je nare bij effecten krijgt. Hartkloppingen, hoofdpijn, kort ademig, zweten en spanning. Het is erg onvoorspelbaar qua effect en kan snel omslaan als je net een kruimeltje teveel neemt. Maar ik maak me vooral gewoon zorgen over die pijn in me longen die ik ervan krijg. Iemand anders ervaring met dit spul en dezelfde klachten had? Klik om te vergroten..."
"Ik heb nog maar een jaartje ervaring met alfa phip. Nu het bijna overal gebanned is vraag ik me af, wat is er gelijkaardigs of is er een vervang middel? Ik heb na twee decennia kunnen stoppen met crack te roken door in aanraking te komen met alfa phip. Het is zowel de handeling als het zeer lichte effect dat er heel lichtjes op lijkt. Ik heb bang terug te hervallen en terug naar crack te grijpen. Wil er iemand aub helpen met een vervangend middel bij cathinonen dat te roken is en eenzelfde effect heeft ongeveer? Hopelijk leest iemand en wilt iemand helpen. Ik wil niet hervallen want coke is te goedkoop en makkelijk voor mij om aan te geraken. Bedankt."
"Het is geen constante verslaving. Niet dat ik mijn laatste geld eraan geef of andere typische dingen doe. ik zou graag weten of er een vervangende research chem is om te roken. Weet jij welke? ik ben niet thuis in de designer wereld. Ik zou het erg appreciëren als je me kan zeggen welke er nog te koop zijn. ik zit constant alleen. En wil niet meer de neiging hebben om terug naar de oude meer bekende illegale terug te keren."
"Het feit dat er een voorstel is om de cathinonen te bannen, zorgt er enkel voor dat hef ook op de zwarte markt terecht komt. En dan niet volgens de strenge regels voor aamaak. voorbeeld GHB. In de jaren ‘90 was dit een legaal product. Tot er enkelen op bego te drinken eind jaren 90. Als er een volledige ban komt gaan ze ermee prutsen. Net zoals met ghb gedaan wordt. Volgens de wet met name ze niet te overtreden is wat ik zoek. weet iemand een alternatief voor alfa phip? bedankt."
"Casrus zei: Dat zeg je, maar dat lijkt me niet te kloppen met het feit dat je na twintig jaar hebt kunnen stoppen met crack? Weet je zeker dat je jezelf niet voor de gek houdt? Klik om te vergroten... Jazeke. het is van overdreven misbruik naar gelegenheid gebruik gegaan met alle jaren die voorbij zijn gegaan. Toch gebruikte ik dat nog. ik heb met alfa phip nog nooit overdreven. Niet dagelijks of nachten wakker blijven zeker niet. Het was een perfecte manier om afscheid te nemen van die andere rommel. ik kan aan chaat ( kat ) geraken dat wel. Dat is het hoofdbestanddee. maar dat zijn bosjes takken en blaadjes die je best met kauwgom op eet. Maar dit is allesbehalve hetzelfde. Ik denk dat het makkelijk twee bosjes tak en blaadjes moet fijn kauwen voordat je aan een effect zoals cathinogen ( die van chaat of Quata medulis ) geraakt. ik zou graag een soortgelijke cathinon vinden. Voor zo lang het legaal is toch."
"_shikantaza zei: Het is een kwestie van maanden voordat de zwarte markt het overneemt van de grijze markt voor alle stimulanten. Wat jij zoekt bestaat eenvoudigweg niet, in ieder geval niet langer meer dan een paar maanden. Als je niet terug aan de crack wil is de enige optie stoppen met gebruiken. Klik om te vergroten... Ieder eenzaam mens heeft recht op een ding op wat houvast te bieden. Ik blow al niet meer, gebruik niets anders ook niet. Maar een gevoel van even die eenzaamheid niet te voelen en ook niets fout doen is een houvast om niet dieper in depressie te raken. Gewoon af en toe niet gefixeerd worden op eenzaamheid dat is al wat ik wil"
"_shikantaza zei: Qat is illegaal in Nederland hoor. Klik om te vergroten... Weet ik wel"
"Casrus zei: Is puniken niet iets voor jou? Klik om te vergroten... Dat met die kraaltjes? Ik ben een kerel van 40. Bedankt maar dit is iets voor oude mensen dacht ik."