Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Waarschijnlijk wat griepverschijnselen. Avondje wausen verlaagd je weerstand."
"Ik heb wel eens een pil laten testen die naast MDMA ook MDEA bevatte. In feite werkt deze stof hetzelfde als MDMA, maar is de helft minder potent. Nederland heeft inderdaad de betrouwbaarste pillenmarkt ter wereld denk ik. Ik zou in Azië nooit een pil durven nemen! Moet je voor de gein maar eens bij Aziatische landen op pill-reports kijken. Hebt grootste gedeelte staat rood gemarkeerd. Dus een pil in Azië is gewoon een soort Russische roulette. (Ik zou sowieso niet aan de drugs durven gaan in Azië, want die straffen zijn niet normaal hoog!)"
"Drugslover43 zei: Ook al klopt t vind ik t niet zo schokkend hoor. De kans dat je dus een goede pil hebt is nog altijd groot. Weet iemand info over die testpunten waar ik adressen en telefoonnummers enzo kan vinden? Van de grote steden woon ik verreweg t dichtst bij Rotterdam, dus hoop dat t daar ook nog kan. Want de laatste keer dat ik daar geweest ben was alweer in 1997 Klik om te vergroten... Hier een linkje met alle informatie over het laten testen van drugs: https://www.drugs-test.nl/ Zo te zien is er eindelijk weer een testcentrum in Rotterdam! En daar ben ik ook heel blij mee, want dan hoef ik zelf ook niet meer naar Den Haag. Je kan er iedere donderdag van 17:30 tot 19:00 terecht."
"Tijdloos zei: Damn Australië zo slecht wat me niets verbaast aangezien ze erg strenge controles hebben vergeleken met veel andere continenten... Blij dat ik daar geen MDMA heb genomen! Klik om te vergroten... Ik zou het alleen al voor de prijs niet nemen. Ik heb begrepen dat je in Australië al gauw 35 tot zelfs 50 dollar betaald voor een pil. Dat vind ik het niet waard."
"Beste DF'ers, Ik wilde jullie even laten weten dat dit hele voorval met een sisser is afgelopen. Tot op heden heb ik niks meer gehoord. Ondertussen zijn we alweer een jaartje verder, dus ik verwacht ook niet dat ik nog een boete op de mat krijg. Cheers guys, op een goede afloop!"
"beste DF'rs, Ik lees al een geruime tijd mee op dit forum, maar nog nooit wat gepost. Ik was wel van plan om wat tripreports te schrijven, maar daar is niks van gekomen. Dus even een kort voorstellen... Ik ben Vicarious, een 23 jarige jongen uit Rotterdam. Sinds een jaartje of drie begonnen met experimenteren en tot nu toe altijd met veel plezier. Goed, even on topic. Afgelopen zondag ben ik naar een Metal-festival in België geweest. Redelijk klein festival waar vorig jaar niet al te veel beveiliging was. Nou, dit jaar blijkbaar wel. Ik stond in de rij om het festivalterrein te betreden en ik dacht gelijk al: "Kut! Ik had m'n wiet bij de tent moeten laten liggen!". Maar goed, ik had geen mogelijkheid om de wiet nog beter te verstoppen. Het ging om iets meer dan een gram, dus ik dacht helaas de wiet ben ik kwijt en de boete accepteer ik. Dus op het moment dat ik gecontroleerd werd moest ik al m'n zakken leeghalen. Afijn, ik werd gelijk apart genomen. Een agent ging mij fouilleren en vroeg of hij nog meer zou gaan vinden. Ik antwoordde nee, omdat ik verder niks mee had genomen. En toen gebeurde het. Ik was blijkbaar een zakje met 2cb vergeten in m'n voorzakje van m'n jas. Ik schrok me helemaal kapot! Ik wist oprecht niet dat ik het bij me had. Het waren er een stuk of zes. Allemaal heel erg dom natuurljk en normaal gesproken ben ik heel voorzichtig met dit soort dingen. Ik zou volgens de agent een proces vervaal thuis gestuurd krijgen en mocht gelukkig nog van het festival genieten. De agent kon mij geen onder of bovengrens geven over de hoogte van de boete. Dus nu mijn vraag. Heeft hier iemand ervaring met een soortgelijke situatie? Misschien zijn er Belgische mensen hier op t forum die mij kunnen vertelllen wat de gevolgen kunnen zijn? Het is mijn eerste delict. Ik ben nu aardig gestrest, dus wellicht kunnen de leden van het DF mij een beetje gerust stellen. Groetjes, Vicarious"
"Heel erg bedankt voor de snelle reactie! Goed om te horen dat je er zo goed vanaf ben gekomen. Ik hoop dat dit voor mij ook het geval gaat zijn. Ik ben natuurlijk flink aan het googlen geslagen en daar kon ik weinig wijs uit maken betreft de boete e.d. Vandaar ook mijn vraag hier. Maar wat ik wel begrepen heb is dat ze van het jaar 2000 veel strenger zijn gaan handhaven. Ik zal het af moeten wachten. Het is in ieder geval een wijze les geweest."
"Klopt, inderdaad heel erg dom van me. En normaal ga ik er ook heel zorgvuldig mee om. Maar ik zal ze vergeten zijn na een huisfeestje. Ach, ik probeer het allemaal positief te bekijken in ieder geval. Ik heb echt intens genoten van het festival en ben niet gearresteerd xD. Verder zit ik financieel er goed bij, dus mocht het toch gebeuren dat er een boete op de mat komt dan kan ik hem ook betalen. Dat zal ik dan ook gewoon doen, voor het geval ik weer eens iets voor heb in België. Precies wat psychedelic zegt, het zou een beetje flauw zijn als ik na een jaar of wat opgepakt word tijdens een dagje Antwerpen met m'n ouders bijvoorbeeld. Ach, ik heb in ieder geval weer een stom verhaal te vertellen in de kroeg"
"Ik hoop inderdaad dat hij überhaupt niet op de mat verschijnt. Ik heb wel eens begrepen dat België en Nederland sowieso niet zo goed samen werken op dat gebied, behalve dan bij verkeersovertredingen. Ach, ik g t meemaken. Het luchtte al op toen in m'n verhaal hier getypt had. Voordeel is wel dat ze geen kenteken hebben genoteerd of iets dergelijks. Waar ik vooral bang voor was/ben is dat ik er een stuk of zes bij me had. En hier in Nederland wordt volgens mij alles boven 1 pil niet meer als gebruikershoeveelheid gezien. Op het moment dat de agent het zakje tevoorschijn haalde dacht ik oprecht dat ik de bak in zou gaan xD"
"Benny G zei: Ik hoop inderdaad voor je dat ze het er bij laten. Als ze dat niet doen heb je kans dat ze met een huiszoeking komen om zeker te weten dat je niet meer hebt. Een kennis van mij is al eens gepakt met 3 XTC pillen. Deze werden uiteraard afgepakt en er is een huiszoeking gedaan bij hem om te kijken of hij niet meer drugs had. Niets gevonden omdat het uiteraard voor zelfgebruik was en ze hebben het er gelukkig bij gelaten. - Benny Klik om te vergroten... Ik kan me slecht voorstellen dat ze naar Nederland komen voor een huiszoeking. En dat zou ook verspeelde moeite zijn . Het ergste wat mij, denk ik, kan gebeuren is dat ik voor moet komen in België. Hoop oprecht dat dat niet gebeurd. Maar het nadeel is ook dat ik heel weinig van de Belgische wetgeving af weet. Als dit in Nederland had plaatsgevonden dan had ik me een stuk minder druk gemaakt."