#1
Ik hoop inderdaad voor je dat ze het er bij laten.
Als ze dat niet doen heb je kans dat ze met een huiszoeking komen om zeker te weten dat je niet meer hebt.
Een kennis van mij is al eens gepakt met 3 XTC pillen.
Deze werden uiteraard afgepakt en er is een huiszoeking gedaan bij hem om te kijken of hij niet meer drugs had.
Niets gevonden omdat het uiteraard voor zelfgebruik was en ze hebben het er gelukkig bij gelaten.
- Benny
Als ze dat niet doen heb je kans dat ze met een huiszoeking komen om zeker te weten dat je niet meer hebt.
Een kennis van mij is al eens gepakt met 3 XTC pillen.
Deze werden uiteraard afgepakt en er is een huiszoeking gedaan bij hem om te kijken of hij niet meer drugs had.
Niets gevonden omdat het uiteraard voor zelfgebruik was en ze hebben het er gelukkig bij gelaten.
- Benny