#1
Misschien wordt je toevallig gewoon ziek? Al kan hoofdpijn wel een bijwerking zijn van vocht te kort. Drink genoeg (niet mega veel) water en rust goed.
Mijn eerste gedachte..Veel gerookt?
Mijn 2e gedachte...Misschien wordt je toevallig gewoon ziek? Al kan hoofdpijn wel een bijwerking zijn van vocht te kort. Drink genoeg (niet mega veel) water en rust goed.
Kan allemaal. Het kan door van alles komen maar het is onwaarschijnlijk dat het direct door xtc komt. Oververmoeidheid etc kunnen ook mee spelen.Mijn eerste gedachte..
Mijn 2e gedachte...
En als je ligt te vagen op de XTC ben je ook niet altijd even voorzichtig met wat je drinkt, met wie je praat en of wat je doet.. Kan dit er ook mee te maken hebben ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."