Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeel- en hoofdpijn na XTC

Keel- en hoofdpijn na XTC

6 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Misschien wordt je toevallig gewoon ziek? Al kan hoofdpijn wel een bijwerking zijn van vocht te kort. Drink genoeg (niet mega veel) water en rust goed.
R
ReservedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi allemaal!

Gisteren heb ik op een feestje x gebruikt. M'n pillen waren getest op 200mg, met mijn bijna 100 kilo heb ik in totaal net iets minder dan 1 pil op (180 mg ongeveer). Ik heb me uitstekend vermaakt gisteren maar tegen het einde aan kreeg ik hoofdpijn en later ook veel last van m'n keel. Het was eerst alleen met diep ademhalen meer later ook bij slikken.
Vandaag is de keelpijn veel erger geworden. Ik heb hiervoor dit nog nooit meegemaakt. Mijn vraag is: herkent iemand dit? Zo ja, moet ik hier iets mee of gaat het vanzelf over?
Alvast heel erg bedankt!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Veel gerookt?
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#4
PsyTekZ zei:
Veel gerookt?
Klik om te vergroten...
Mijn eerste gedachte..
De Dunne zei:
Misschien wordt je toevallig gewoon ziek? Al kan hoofdpijn wel een bijwerking zijn van vocht te kort. Drink genoeg (niet mega veel) water en rust goed.
Klik om te vergroten...
Mijn 2e gedachte...

En als je ligt te vagen op de XTC ben je ook niet altijd even voorzichtig met wat je drinkt, met wie je praat en of wat je doet.. Kan dit er ook mee te maken hebben ?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sprokkie zei:
Mijn eerste gedachte..

Mijn 2e gedachte...

En als je ligt te vagen op de XTC ben je ook niet altijd even voorzichtig met wat je drinkt, met wie je praat en of wat je doet.. Kan dit er ook mee te maken hebben ?
Klik om te vergroten...
Kan allemaal. Het kan door van alles komen maar het is onwaarschijnlijk dat het direct door xtc komt. Oververmoeidheid etc kunnen ook mee spelen.
Gezond eten, goed drinken en danko t het wel goed.
V
VicariousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Waarschijnlijk wat griepverschijnselen. Avondje wausen verlaagd je weerstand.
R
ReservedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoi hoi!
Ik heb juist veel minder gerookt dan ik normaal doe met X, half pakje hooguit. Voel me gelukkig beter vandaag, beetje grieperig inderdaad. Thanks iedereen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."