Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik herken wel wat je bedoelt. 5 jaar geleden had ik wel iets vergelijkbaars. Ik typte ik altijd sms'jes op mijn telefoon die ik dan niet verstuurde. En ook niet kon versturen want ik had haar nummer niet. Ging op school op plekken staan waar ik haar sowieso tegen zou komen, terwijl we elkaar nog nooit gesproken hadden. Want dat durfde ik niet. Ik kende zelfs haar rooster met lokalen erbij uit mij hoofd. Sindsdien nooit meer last van gehad. Maarja ik was ook 15 en compleet onervaren met alles wat maar met liefde te maken heeft."
"Na 1 jointje onderweg naar de bushalte zie je bij mij direct niet echt verschil. Alleen zit ik vaak voor me uit te staren omdat ik zo(ongemerkt) diep in gedachten zit. Vaak weet ik niet eens waar ik naar zit te kijken. Als ik binnen (of meer) smoke zie je het erger aan me dan buiten. Rode, glazige traanogen. Opgetrokken wenkbrauwen, langzaam praten en alles vergeten. Meestal vind ik het wel mee vallen. Dat mijn ogen op half 11 dicht gaan hangen heb ik eigenlijk nooit. Als ik we met meer mensen zijn heb ik ook een sterke drang om dingen te vertellen Laatst heb ik een paar uur waterpijp zitten roken en daarna nog een paar flinke joints. Toen ik in de spiegel keek waren mijn ogen zò rood dat je geen wit meer zag. Wel een paarsige tint."
"Ik vind dit eigenlijk maar een raar topic. Het kan ook aan mij liggen hoor.. Maar ik pak met lsd (eigenlijk met alle drugs) altijd wat goed voelt op dat moment. Soms heb ik gewoon zin om wat dingentjes te zien enzo. En dan pak ik een halve tot een hele (150micro gram wat ik tegenwoordig heb) en soms wil Ik echt diep in gedachtes op gaan. Dan neem ik anderhalf, soms wat meer. Op dit monent heb ik 2 zegels gesplit met 2 vrienden net na het uitgaan. En ik voel me er goed bij, misschien wel tikje roekeloos om te doen. Maar pak gewoon wat je op het moment een goede hoeveelheid lijkt. Lang lulverhaal misschien, als ik nuchter ben ik kan ik het waarschijnlijk beter toelichten."
"Maat van me: oké, zullen we eerst ff een joint roken in de shop? Dan komen hier straks wel terug om te kijken of die chick er is. Ik: ja, dat doen we wel vaker. Hij: alsof ik dat niet weet. Ander keer zelfde gast: Hij: ja gisteren was ook zo vet! Ik: wanneer was gisteren? Hij: donderdag. Ik: gast, is het niet zondag? Ik heb er sowieso nog meer dan 100 opgeschreven ergens maar daar ga ik jullie (nog) niet mee vervelen"
"Je bedoelt dat wanneer je stoned bent midden in je verhaal stil valt en het gewoon niet meer weet? Heb ik ook zoveel. Ook als ik voor het eerst in 2 weken weer blow. En ik merk van bijna al mijn vrienden dat ze hetzelfde hebben. Ik kan me maar op 1 ding concentreren als ik stoned ben. Zit ik film te kijken dan lukt het me niet goed om daar uit te komen en een gesprek te voeren. Hoort er voor mij gewoon bij."
"Je een joint draait in de bus deze achter je oor stopt omdat je handen te vol zijn En dan uitstapt op je skateboard springt en je joint valt. Dan denk je 'Huh? WTF was dat?' en dan 30meter later weet je het Maar ben je te lui om terug te rijden.."
"cropp zei: Verzonnen zei: Je een joint draait in de bus deze achter je oor stopt omdat je handen te vol zijn En dan uitstapt op je skateboard springt en je joint valt. Dan denk je 'Huh? WTF was dat?' en dan 30meter later weet je het Maar ben je te lui om terug te rijden.. Klik om te vergroten... En er 3 uur later je zak doorheen hebt gedampt en gruwelijke spijt krijgt? Klik om te vergroten... Dat had het nog 10x erger gemaakt. Maar als je net 12gr gekocht hebt valt het wel mee. OT: Wanneer je onderweg naar de shop in de bus elke halte aftelt. En je ook precies weet hoeveel het er zijn."