Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Pure rotzooi 2-mmc, verneem bijna geen effecten van dit spul bij het snuiven en wordt hondsberoerd van de bommetjes. Persoonlijk blijft 3-cmc tot nu toe de beste vervanger voor 3-mmc als moet je dat spul eerst leren snuiven omdat het vreselijk voelt om te snuiven (bommetjes met 3-cmc zijn wel de shit trouwens, hele avond lichte high tijdens het zuipen en je wordt bijna niet dronken)"
"Nadat 3-mmc verboden werd bood mijn vedor 3-cmc aan als alternatief dus heb ik dat maar eens besteld. *Ik gebruik op gevoel* Er zijn na gebruik duidelijk verschillen tussen beiden middelen. 3-cmc geeft wel energie maar niet het wause van 3-mmc waardoor je scherper blijft wat ik opzich niet erg vind. Nasaal: Ik raad beginners / mensen die meestal niet middelen nasaal innemen dit dan ook niet te doen want je moet tegen het branderige gevoel / traan ogen kunnen dat later overgaat op een heuse drip waterval / loopneus. Er blijft ook veel troep achter in de neus Oraal: Kan zeker niet tippen aan 3-mmc oraal. Als je een hoge dosering 3-cmc neemt kun je soms het gevoel krijgen dat je een beetje waus gaat maar het moment dat je het opmerkt is het al weg. Op 3-mmc vond ik het altijd heerlijk om dikke sokken aan te hebben en lekker onder de dekens weg te kruipen als ik naar bed ging, met 3-cmc (vooral na oraal gebruik) voelt mn lichaamstemperatuur vrij normaal maar zijn mn oksel, sokken en ondergoed (bij bilspleet) kleddernat. Het libido en zin in seks gaat wel omhoog. Minpunten: - Snuiven zorgt voor tranen in je ogen - Niet waus gaan - neus gaat dicht zitten en er ontstaat een loopneus / drip waterval - Er blijft tyfus veel troep achter in je neus (ik kan na een paar uur dikke snotkloten schieten) - ledenmaten zweten Pluspunten: - Euforisch - golfjes zien (blijft grappig) - Energie - geil - bij hoge dosering hard gaan Conclusie: Die is niet de nieuwe / betere vervanger van 3-mmc maar alsnog wel een leuk evaring (als je tenminste in het geval van nasaal wel wat gewend bent)"