Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi mensen van het goede leven! Na enige afwezigheid nu weer terug hier en as we speak live aan het trippen op de xtc Rond kwart over 11 het eerste halfje genomen, 220. En na 2 uur nog niks gemerkt, nu half uurtje geleden 2de halfje genomen en komt nu lekker rustig binnen Gewoon in mijn eigen vertrouwde kamertje, een vriend van me was hier eerder vanavond, hij heeft helemaal niks gemerkt en niet bijgepakt. Is nu ook net naar huis, moest zijn zusje ophalen en ging ie gelijk door naar huis. Eerder vanavond heel gezellig met hem gehad Op de achtergrond lekker slam fm non stop en space hier lekker verder, ik hou jullie wel op de hoogte hoe het verder gaat! Fijn weekend!"
"Thnx! Gaat nog steeds lekker hier alleen jammer dat ik nu alleen ben, heb behoefte aan knuffels, dan maar mijn kussens knuffelen"
"Gaat nog steeds prima hier, lekker space gevoel maar niet keihard, zweef lekker op wolkjes met lekkere muziek in mijn oortjes(oortjes ingedaan om de buren niet tot last te zijn) Echt een lekker tripje nu ondanks dat ie wat later op kwam maar ik ga lekker zo even beetje dansen en verder spacen, cheers!"
"Ik heb nog lekker wat uurtjes door zitten spacen, en daarna heerlijk geslapen nu vandaag al lekker de hele dag lui aan het doen, alleen vermoeide ogen, voor de rest voel ik me prima. Dit was een lekker tripje die even duurde voor dat ie op gang kwam maar uiteindelijk een heerlijk nachtje gehad."
"GHB is zeer verslavend. Al snel moet je iedere dag pakken en dat wordt al snel om de paar uur. Als je er dan van af wil is het ook nog eens levensgevaarlijk om zo maar te stoppen, je kunt letterlijk dood gaan. afbouwen en stoppen wordt alleen onder toezicht geadviseerd, dus in een afkickkliniek. Kijktip: tycho in de GHB, daar kun je goed zien wat het spul met je doet. Voor slaapproblemen zou ik lekker naar een arts gaan, die heeft vast een betere manier"
"Maicol zei: Serieus waar wat je zegt maar dit zijn mensen die vloeibare speed combineren met ghb. Elke dag! Dat is heel wat anders dan elke nacht een tapje nemen. Ligt eraan hoeveel. Je moet er niet iedere keer van OUT gaan. Dan kom je niet in je slaapfases die je nodig hebt. Je dromen worden levensecht en ga je ook allemaal herinneren. Omg.. er is nog zoveel wat ghb met je doet... Klik om te vergroten... GHB is GHB, ongeacht hoe je het neemt of combineert..gewoon niet doen zeg ik, veel te link"
"Situatie van thuis nabootsen is inderdaad niet haalbaar, meubels hebben we natuurlijk niet en is ook bij iedereen anders. Andere tips zijn zeker handig! @Quinn energy gebruiken we niet, simpelweg omdat het ook een upper is en als combinatie dan niet goed is"
"Nee hoor met 13 jaar ervaring weet ik wat ik doe, maar bedankt voor de tip"
"Lees mijn reactie nu terug en komt misschien bot over maar dat is zeker niet zo bedoeld! Ben nu aan het spacen op xtc, maakt reageren wat lastig voor diegene die willen weten hoe het gaat; onder subforum mdma(xtc) ben ik een live report aan het proberen bij te houden"
"Gelukkig, ja flauwe humor hou ik wel van thnx! Ga lekker hoor, zo even lekker dansen en verder spacen op wolkjes"