Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLive tripreport xtc

Live tripreport xtc

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
V
VeerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi mensen van het goede leven!

Na enige afwezigheid nu weer terug hier en as we speak live aan het trippen op de xtc:)

Rond kwart over 11 het eerste halfje genomen, 220. En na 2 uur nog niks gemerkt, nu half uurtje geleden 2de halfje genomen en komt nu lekker rustig binnen:)

Gewoon in mijn eigen vertrouwde kamertje, een vriend van me was hier eerder vanavond, hij heeft helemaal niks gemerkt en niet bijgepakt. Is nu ook net naar huis, moest zijn zusje ophalen en ging ie gelijk door naar huis. Eerder vanavond heel gezellig met hem gehad:wink:

Op de achtergrond lekker slam fm non stop en space hier lekker verder, ik hou jullie wel op de hoogte hoe het verder gaat!

Fijn weekend!
V
Verwijderd lid 131925Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Heee, veel plezier! :relaxed:
V
VeerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Thnx! Gaat nog steeds lekker hier:) alleen jammer dat ik nu alleen ben, heb behoefte aan knuffels, dan maar mijn kussens knuffelen:tongueout:
V
VeerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gaat nog steeds prima hier, lekker space gevoel maar niet keihard, zweef lekker op wolkjes met lekkere muziek in mijn oortjes(oortjes ingedaan om de buren niet tot last te zijn)

Echt een lekker tripje nu ondanks dat ie wat later op kwam maar ik ga lekker:) zo even beetje dansen en verder spacen, cheers!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Alleen xtc gebruiken is best leuk. Ik doe dat ook wel eens. Al heb ik nu alweer eventjes (maand of 5 a 6?) geen mdma/xtc op. Ik heb dit jaar speed ontdekt en dat vind ik dus ook erg leuk. Ook omdat je minder tijd er tussen hoeft te laten om het weer te kunnen gebruiken.
Ik ga misschien met oud en nieuw aan de xtc maar dat weet ik nog niet. Degene met wie ik dan afspreek gaat aan de speed en dan zit diegene in een totaal andere flow dan ik. Dus misschien toch weer speed zodat we op 1 lijn zitten. (Haha lijn, woordspeling :wink:)
Hoe is het nu?
V
VeerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb nog lekker wat uurtjes door zitten spacen, en daarna heerlijk geslapen:) nu vandaag al lekker de hele dag lui aan het doen, alleen vermoeide ogen, voor de rest voel ik me prima. Dit was een lekker tripje die even duurde voor dat ie op gang kwam maar uiteindelijk een heerlijk nachtje gehad.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."