Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi Allemaal! Zoals ik in mijn voorstel berichtje al aangaf ben ik evenementenhulpverlener op festivals en dergelijke. Nou zou ik graag tips willen hebben van jullie wat wel en vooral ook niet te doen als hulpverlener op een EHBO post. We ziijn wel getraind in de standaard dingen zoals rustige omgeving creëren, mee gaan in de hallucinaties (tot een bepaalde hoogte), suikers geven als het echt mis gaat. Maar zijn er dingen die misschien niet zo bekend zijn en die jullie misschien ervaren hebben of weten wat niet fijn is of juist wel fijn? Het maakt niet zo veel uit welke soort drugs, het idee is dat ik onze training er mee ga aanpassen zodat er ook meer praktijkervaring in terug komt, dus kom maar door met jullie tips en alvast bedankt voor jullie moeite! nb. mocht dit niet de goede plek zijn voor deze vraag dan excuus en hoor ik het wel of deze verplaatst moet worden"
"Jmths zei: Eerste dat bij mij op komt zijn mensen die iets teveel MDMA of 4-FA hebben genomen en zich zorgen maken of het wel goed komt. Een rustige plek, even zitten en iemand die er bij is die het even in de gaten houdt doet meestal al veel goed. Met luisteren en vragen waarmee ik eventueel kan helpen kom ik vaak ook een aardig eind, zelf rust uitstralen natuurlijk. Maar daarmee vertel ik waarschijnlijk niets nieuws. Frisse lucht (/verkoeling) doet vaak wonderen. Ik ben zelf geen fan van frisdrank maar cola staat wel bekend dat het werkt tegen misselijkheid, vooral als er iets vervelend op de maag ligt. Er is ook een wetenschappelijk artikel dat stelt menthol door antagonisme (ik ben de specifieke receptoren vergeten) misselijkheid tegen gaat, wellicht dat mentos snoepjes o.i.d. bijvoorbeeld kan helpen, lijkt mij ook wel een aardige afleiding. Ijsjes zal ook wel helpen denk ik, kun je mooi naast de coolpacks bewaren, haha. Vaak toch wel wat minder ervaren mensen die het iets te gortig maken met doseren. Paar dingetjes die zo opkomen. Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie! Ga ik zeker eens uitproberen die Mentos snoepjes Cola helpt inderdaad goed, ook om er voor te zorgen dat ze minder hard gaan. Het zijn inderdaad de minder ervaren mensen die wij op onze posten zien, pakken te veel of combinaties waar je niet vrolijk van wordt en wat we ook veel zien zijn mensen die iets aannemen van een vreemde, met alle gevolgen van dien. Maar bedankt voor je tips, ga ik zeker meenemen! Laat de reacties maar doorkomen! (Hoe meer, hoe beter natuurlijk) alle tips zijn welkom"
"Situatie van thuis nabootsen is inderdaad niet haalbaar, meubels hebben we natuurlijk niet en is ook bij iedereen anders. Andere tips zijn zeker handig! @Quinn energy gebruiken we niet, simpelweg omdat het ook een upper is en als combinatie dan niet goed is"
"Nee hoor met 13 jaar ervaring weet ik wat ik doe, maar bedankt voor de tip"
"Lees mijn reactie nu terug en komt misschien bot over maar dat is zeker niet zo bedoeld! Ben nu aan het spacen op xtc, maakt reageren wat lastig voor diegene die willen weten hoe het gaat; onder subforum mdma(xtc) ben ik een live report aan het proberen bij te houden"
"Gelukkig, ja flauwe humor hou ik wel van thnx! Ga lekker hoor, zo even lekker dansen en verder spacen op wolkjes"
"GHB is zeer verslavend. Al snel moet je iedere dag pakken en dat wordt al snel om de paar uur. Als je er dan van af wil is het ook nog eens levensgevaarlijk om zo maar te stoppen, je kunt letterlijk dood gaan. afbouwen en stoppen wordt alleen onder toezicht geadviseerd, dus in een afkickkliniek. Kijktip: tycho in de GHB, daar kun je goed zien wat het spul met je doet. Voor slaapproblemen zou ik lekker naar een arts gaan, die heeft vast een betere manier"
"Maicol zei: Serieus waar wat je zegt maar dit zijn mensen die vloeibare speed combineren met ghb. Elke dag! Dat is heel wat anders dan elke nacht een tapje nemen. Ligt eraan hoeveel. Je moet er niet iedere keer van OUT gaan. Dan kom je niet in je slaapfases die je nodig hebt. Je dromen worden levensecht en ga je ook allemaal herinneren. Omg.. er is nog zoveel wat ghb met je doet... Klik om te vergroten... GHB is GHB, ongeacht hoe je het neemt of combineert..gewoon niet doen zeg ik, veel te link"
"Hoi mensen van het goede leven! Na enige afwezigheid nu weer terug hier en as we speak live aan het trippen op de xtc Rond kwart over 11 het eerste halfje genomen, 220. En na 2 uur nog niks gemerkt, nu half uurtje geleden 2de halfje genomen en komt nu lekker rustig binnen Gewoon in mijn eigen vertrouwde kamertje, een vriend van me was hier eerder vanavond, hij heeft helemaal niks gemerkt en niet bijgepakt. Is nu ook net naar huis, moest zijn zusje ophalen en ging ie gelijk door naar huis. Eerder vanavond heel gezellig met hem gehad Op de achtergrond lekker slam fm non stop en space hier lekker verder, ik hou jullie wel op de hoogte hoe het verder gaat! Fijn weekend!"
"Thnx! Gaat nog steeds lekker hier alleen jammer dat ik nu alleen ben, heb behoefte aan knuffels, dan maar mijn kussens knuffelen"