Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Verslaafd raken aan xtc is onmogelijk.. Het is een partydrug.. en iets heel anders dan bijv. coke... Wel kan het zo zijn dat je na veelvuldig gebruik het op een gegeven moment 'niet leuk' meer vind zonder 'E'.. Maar dat is iets wat iedereen in eigen handen heeft... Wat je doet, doe het met beleid... Het is uit onderzoeken bewezen dat het 'nog kan' wanneer je 1 pil gebruikt per kwartaal. Het effect blijft dan ook hetzelfde.. Je krijgt anders dat je lichaam eraan gaat wennen.. Begon je dus met 1... na een tijdje ben je met 2 pas tevreden..."
"Xtc snuiven.... das hetzelfde als xtc roken.. wie dat doet.. is goed gek... Wat coke betreft.. het gevoel wat je krijgt.. Het is heel simpel en in 1 woord te omschrijven... Je voelt je stoer!.. Zodra de eerste lijn naar binnen gesnoven wordt, heb je meteen een superman gevoel. Je bent scherp.. Je kan iedereen onder de tafel lullen.. Vrouwen versieren??.. Je voelt je zo zeker.. en met je scherpe gebabbel krijg je dat voor elkaar wat jij voor ogen had met die vrouw... Onverwoestbaar.. zo voel je je... Mensen die de film Scarface kennen weten hoe Tony zich in de laatste scene gedraagt... U FUCK WITH ME.. U FUCKIN' WITH THE BEST... 1 klein manneke tegen 10.... Jammer is dat het een korte werking heeft... 45 min. is bij mij max. en jah... Je raad het al.. dan moet je weer...."
"Klasse... Gebruikers zeggen vaak,.. Coke de witte motor... Doktoren zeggen liever.. Coke.. de witte sloper... Coke is lekker.. De dipjes na coke zijn te overzien.. Maar let wel dat wat je nu doet.. ook zeker niet goed is.. je zegt als substituut pilletjes... prima... maar doe dan niet meteen overdaad... 1 á 2 p's per week is echt teveel!!!! Coke is een natuurproduct.. P's zijn zwaar synthestisch.... Wat je ook doet, doe het met beleid.."