Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Eerst de pil, dan de trip. Werkt steeds perfect voor mij."
"Mijn eerste keer cocaine was gerookt in een joint , samen met wiet en tabak dus... Maar aangezien dat dit snuifcoke is, verspil ik dan niet de coke? Ik heb wat opgezocht en vond iets dat je zo de coke zou verbanden , en dus verspillen. Kan iemand me hier mee helpen? Ik voelde de coke trouwens vrij goed en lang in die joint..."
"bietsky zei: coke roken als een plof = verspilling van je coke coke basen met de pijp = voor 9 vd 10 mensen verspilling van je leven.. Klik om te vergroten... Wel het was mijn coke niet dus ik had niets te verliezen."
"Dit is inderdaad zeer slecht voor de longen, maar een vriend rolde de joint met zijn coke dus zijn coke zijn regel he"
"Rare geur maar ik vind het wel lekker smaken."
"60 uur geen slaap en je hebt hallucinaties... Zo lang opblijven is goed mogelijk met speed"
"Eerste keer wiet Waar: het bosje Met wie: twee vrienden Wanneer: tijdens de schooluren De situatie: we moesten voor lichaamlijke opvoeding met school naar het lokaal bos gaan om daar rond een grote vijver te gaan lopen. Ik hoorde wat plannen van een vriend en hoorde dat hij wiet ging roken tijdens de rondjes te lopen. Ik deed alsof ik er niets van wist en vroeg wat hij van plan was. Hij zei "nieks voor jou, drugs...." en ik antwoorde waarom zou het niets voor mij zijn? Ik wou trouwens al een lange tijd wiet proberen. Toen vroeg hij als ik wou meedoen. Ik zei direct ja en liep dus bij hem. Toen we uit het zicht van de leerkracht waren begonnen we met de joint te rollen. Na heel wat moeite om de joint dicht te krijgen door de zware wind begon het roken. Het was mijn eerste keer dat ik wiet deed, en trouwens ook mijn eerste drugs-ervaring. Ik vond dat het naar karamel smaakte dus bleef maar hijsjes nemen. Opeens ging de stekende pijn in m'n zijde weg die door het lopen veroorzaakt werd, ik voelde me ontspannen en zorgenloos. Eens aangekomen bij de leerkracht zei hij dat we de volgende keer rapper moesten lopen maar niets meer van commentaar. Naar de terugweg naar school zat er een constante glimlach op m'n gezicht die ik maar niet weg kreeg, maar een lachkick kon ik het niet noemen. Wiet tijdens het school ,maar natuurlijk niet gespijbeld om drugs te gaan nemen.... Zou maar zielig zijn... Veel meer effect had ik niet maar dat is met veel drugs zo voor de eerste keer. Grtz"
"WiseSmokey zei: Wiet roken op school is leuk maar leren zit er vervolgens niet meer in! Bij mij en mijn vrienden tenminste maar ken geen mensen die nog kunnen leren naar een aantal jointjes... Klik om te vergroten... Ik had op die dag alleen maar praktijk en LO dus dit was geen probleem."
"dernael zei: Ik dacht vroeger dat ik me beter kon concentreren wanneer ik een J had gerookt. Dit is ook wel zo, maar helaas wist ik de dag erna niet meer waar de les over was gegaan.. Het versterkt voor mij dus mijn concentratie, maar zorgt er voor dat ik niks onthoud.. Win-Lose situatie dus :P Blowen moet je lekker bewaren voor die momenten dat je geen ene reet hoeft te doen, IMHO Dernael. Klik om te vergroten... Sommige mensen worden er lam en vergeetachtig en dom van, anderen kunnen zich inderdaad beter concentreren. Een dikke tuit na school roken vind ik hoewel nog steeds leuker."
"Dit word ook gedaan, het heet hippie flipping in plaats van candy flipping. Ik zou persoonlijk mijn truffels eten, een half uur wachten, en dan de XTC nemen. Je hebt niet te veel xtc nodig, je hoeft het maar te voelen, niet compleet door te slaan, daavoor heb je truffels De X verminderd trouwens de kans op een bad trip."