Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLenzen tegen grote pupillen?

Lenzen tegen grote pupillen?

10 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
U
User81923Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo, ik heb na heel wat opzoeken hoe je grote pupillen bij gebruik van LSD kan verbergen... Veel personen antwoorden hier op "draag een zonnebril" maar na een avond feesten m'n vader me komt ophalen naar de club (ik mag nooit alleen naar huis, en als ik dit toch eens mag blijven ze wakker om me te controleren) is het wat raar als ik een zonnebril draag, en zal hij dan zowiso weten dat ik dingen nam die ik niet mag doen. Kleurlenzen zouden werken, wat ik graag wil geloven en nogal logisch zou vinden. Dus mijn vraag:
-heeft iemand hier ervaring mee?
-waar in België kan je ze kopen en wat is de prijs? (niet online, een WINKEL graag...)

Ik had gedacht apothekers? Het moeten natuurlijk geen lenzen met motieven zijn, maar lenzen in de kleur van m'n iris... Alvast bedankt iedereen, happy tripping.
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik kon mijn moeder vroeger wijsmaken dat ik geblowd had en dat ik daar grote pupillen van kreeg.

Goedgelovige mama.. :rolleyes:

En over de lenzen, ga eens naar een goede feestwinkel, of misschien een opticien? Als ze het daar niet hebben kunnen ze je vast ergens naar verwijzen waar ze de lenzen wel verkopen. :)

Dernael. :stoned:
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#3
En om daar mijn eigen ervaring met lenzen aan toe te voegen, Ik heb het eens geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar om de lens in mijn oog te stoppen. Het is tegen mijn natuur in, ik kan me dus voorstellen dat dit nog lastiger wordt wanneer je aan het trippen bent, mocht je lens uit je oog vallen bijvoorbeeld..

Hoop dat je hier wat aan hebt. :)

Dernael. :stoned:
U
User81923Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt, ik kan het eens proberen.
R
RealitiesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb een vette zonnebril gekocht en die zet ik op als ik vergrote pupillen heb.
In een discotheek of buiten....
U
User81923Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Realities zei:
Ik heb een vette zonnebril gekocht en die zet ik op als ik vergrote pupillen heb.
In een discotheek of buiten....
Klik om te vergroten...
Als ik om acht uur savonds bij m'n ouders kom met een zonnebril op... Welja moet ik verder gaan?
R
RealitiesLid
01-01-2024, 00:00
#7
BelgianTrip zei:
Realities zei:
Ik heb een vette zonnebril gekocht en die zet ik op als ik vergrote pupillen heb.
In een discotheek of buiten....
Klik om te vergroten...
Als ik om acht uur savonds bij m'n ouders kom met een zonnebril op... Welja moet ik verder gaan?
Klik om te vergroten...

Nee o.k. zeker niet, valt nog meer op :sunglasses: .
Had je mss verkeerd begrepen, dacht dat het voor de buitenwereld was, voor vreemden, maar je bedoelt dus voor je ouders of kennissen etc. die erop tegen zijn.
Excuses
M
Md&MaTjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik zeg zonnebril, ik loop altijd met een zonnebril op als mogelijk, of heb hem bij :P dus minder excuses voor de grote pupillen ^^
U
User81923Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zal blijkbaar alleen maar kunnen trippen als ik alleen thuis ben heel de nacht lang of bij een vriend slaap... ^^
L
Lina23Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Jes, kleurlenzen werken prima tegen grote pupillen.
Neem aan dat je ze bij elke opticien kunt halen (freshlook colorblends bijv).
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben geen heilige maar een kind (no offence) tips geven om druggebruik te verbergen voor de ouders gaat toch echt best wel ver...

Ver, niet té ver.

We zijn hier om elkaar te helpen, informeren en steunen in een hobby die door de burgerlijke maatschappij op zeer hypocriete wijze wordt afgekeurd, natuurlijk.
Maar blijf alsjeblieft wel een beetje ethisch bewust.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."