Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1ste keer XTC in moshpit

1ste keer XTC in moshpit

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
U
User81923Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Waar: buiten, Mark with a K live, in het begin vooraan aan het podium, daarna moshpit
Met wie: goede vriendinnen
Stof: XTC (140 mg tablet, een halve genomen hiervan)

Het was vakantie en Mark with a K kwam gratis op de dijk draaien. Een paar vriendinnen van me vroegen om mee te gaan. Ik zou hiervoor 4 gram speed mee genomen hebben maar werd bestolen… Aangekomen had ik tien euro mee voor bier, maar wou in plaats daarvan ecstasy uitproberen. Na wat hulp van een vriendin vond ik iemand. Na een halve pil, een half uur voor hij ging draaien, kon het wachten beginnen.

Toen begon de muziek, en vlak op dat moment begon hij te draaien. De muziek klonk prachtig, heel m’n lichaam tintelde en ik had me nog nooit zo goed gevoeld. Kleuren waren niet echt intenser. Een van de vriendinnen vroeg me als ze op m’n schouders mocht zitten en ik stemde direct toe, de aanrakingen voelde verschrikkelijk goed aan.

Ik moest na tien minuten dringend naar het toilet, wat niet makkelijk was aangezien ik helemaal vooraan stond. Ik begon te panikeren omdat de massa mensen me zaten te duwen. Toen ik bij de toiletten uitkwam kreeg ik er enorme energiestoot en voelde me vrij. Na een sms’je ging van mijn neef ging ik mee naar zijn groep: minimum dertig mensen die stonden te moshen. Ik besloot om midden in de moshpit te gaan, duwde iedereen die ik zag en vond dit ook geweldig. Ik hielp iedereen recht die viel en had daar het beste moment van de dag. Iedereen die me duwde gaf me het gevoel dat ik een massage kreeg.

Toen de muziek afgelopen was was het tijd om naar huis te gaan, het duurde maar een half uur. Thuis aangekomen deed m’n moeder vrij vreemd en keek ze kwaad naar me. Ze zag dat ik anders deed en blijkbaar stonk ik naar wiet (er werd daar veel geblowed maar had zelf niets gerookt) maar ik werd gelukkig niet betrapt. Ik had geen last van een dip en zelfs niet van klappertanden.
Het was een euforie die ik niet met woorden ka n uitleggen, geen negatieve bijwerkingen, en veel tintelingen. Nice roll :wink:
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zo zie je maar dat XTC erg leuk kan zijn in lage dosissen. Ikzelf nam vroeger altijd veel te veel pillen, waardoor de negatieve effecten vaak de fijne overstemde. Als ik tegenwoordig wel eens snoep, dan is het maximaal 1 tot 2 pillen over een hele avond. Op die manier ervaar the day after vaak ook niet zo erg.

Zo te horen heb je in elk geval een leuke avond gehad! :)

Dernael. :stoned:
U
User81923Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Het was geweldig, ik kan niet wachten tot de volgende keer :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."