Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mijn laatste joint was een echte stickie, gerold met een kort blauw vloeitje. Voor mij alleen natuurlijk, anders draai ik wel met 2 korte vloei als ik niet anders kan"
"Ik kan zo slecht tegen wiet de laatste tijd. Ben het nogal beu geworden, zelf in combinatie met een lijn"
"Ik ben sinds ik een hele tijd geleden eens onbewust gestopt ben niet meer zo dol op stoned zijn, vooral in het bijzijn van vrienden. Maar als ik alleen ben en toch nog eens eentje rook lach ik mij kapot als ik naar bijvoorbeeld South Park kijk, zeker met Cartman "Screw you guys, i'me going home""
"Zwemmen, ... Blijf je wel wakker van (hopelijk)"
"Beanhead zei: Niet zo paranoia zijn en er is totaal geen probleem Ik had daar ook last van en het verpestte men high echt so I stopped giving a fuck. Voelt beter hoor Klik om te vergroten... Is waarschijnlijk de reden waarom ik het alleen nog maar kan geniete van m'n high als ik op m'n eentje ben. Kprobeer me altijd nog nuchtr te gedrage terwijl ik eigenlijk gwn chill moet zijn"
"vrij kut in ieder geval"
"(verwijdert)"
"Svali zei: NocturnalJohnny zei: Alcohol zonder twijfel. Klik om te vergroten... +1 Klik om te vergroten... +2"
"3970 zei: Word jij rustig van speed? Kun je je zonder speed slecht concentreren, of ben je snel afgeleid? Misschien een beetje Alle Dagen Heel Druk? Klik om te vergroten... Ja kan zijn dat het in sommige gevallen een beetje gaat zoals met ritalin/relatine . Werkt ook anders bij mensen zonder ADHD Zelf heb ik niet echt ADHD maar mijn broertje wel en het blijkt toch wel in al mijn zussen en broers een beetje te zitten, dus ook bij mij. En ik word ook niet per se actief van speed, gebruik het meer voor de psychische effecten. k'word er ook een soort van rustig in mu hoofd."
"Heb bijna altijd goeie vloei. Haat alleen die dikke witte kleine vloeitjes,"