Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo iedereen, dit is mijn eerste post in dit forum. Ik ben van plan deze week paddos te nemen voor de eerste keer. Ik heb al vaak Ketamine genomen waaronder 1 k-hole en ook verschillende keren LSD van 100uq tot 300uq. Ik vroeg me af wat allemaal de verschillen zijn op vlak van hallucinaties tussen LSD en Paddos. Ik heb 5g paddos maar ik weet niet echt wat ik allemaal moet opeten ervan. Hulp zou handig zijn (Zie foto) Mvg, Kilian"
"Psychedelibee zei: Met zo'n crackpijpje is de kans heel groot dat je DMT verbrand ipv verdampt. Dit komt omdat wanneer de DMT in direct contact staat met het glas de temperatuur te snel zal toenemen. Ik zelf heb een pijp met een open kop en in die kop heb ik een soort van staalspons gepropt. Ik laat dan eerst heel voorzichtig mijn DMT vloeibaar worden zodat het in die staalspons kan trekken, op die manier verklein je de kans op verbranden. Zodra dat gebeurt is kun je de DMT laten verdampen en de rook inademen. Zie dit topic voor tips over hoe je je pijp kunt bouwen: https://drugsforum.nl/threads/hoe-rook-ik-de-dmt-en-in-wat-voor-pijp-het-handboek.13166/ Verder blijft DMT verdampen een kunst die je moet leren, dus ga er maar vanuit dat je de eerste keer niet bijzonder veel succes hebt. De eerste paar keer moet je dus echt als oefenen zien en gebruik dan ook niet te hoge doseringen want dat is zonde van je DMT. Klik om te vergroten... ik heb opzoekingswerk gedaan en het werkt met dat pijpje als je de lighter 2 cm ervan houd maar nu weet ik nie hoelang de lighter eronder moet houden, hoe zie je wnr je dmt allemaal is verdampt ? Het mislukken van de DMT zou zeer teleurstellent zijn"
"Psychedelibee zei: Het kan waarschijnlijk ook wel met zo'n crackpijpje, maar de kans dat je je DMT verbrand is wel veel groter. Als glas eenmaal opwarmt wordt het ook heel snel heet en dat is funest voor je DMT. Klik om te vergroten... Ik ga testen doen voor dak de DMT doe, kga kijken hoe heet glas word als het tussen 50-70 graden is moet oké zijn"
"Bedankt voor de reacties, dat substraat was de belangrijkste reden waarom ik vroeg wat ik allemaal moest opeten, ik heb altijd gehoord dat paddos meer magisch zijn dan LSD wat ook de reden is dat ik dit zo graag wil doen. op de foto zie je 4,5g - 5g is dit genoeg voor 2 mensen ? (ik weeg 60kg) + is tripsitter nodig ? ik kan altijd goed alleen functioneren onder LSD (tenzij plots iemand me zou aanspreken ) ook bij bad trips heb ik mezelf bijéén kunnen houden, ik heb gewoon 1 iemand gebeld om mij gerust te stellen."
"Het is me succesvol gelukt om het juist te doen! *Mindblowned*"
"Het komt van een vriend, hij kweekt om de 3 maanden paddos en heeft het gedroogd voor mij. Is het mogelijk om het te zien of het goed gedroogd is of niet?"
"Ontdekkingsreiziger zei: Denk jij dat het met truffels nodig is om een hogere dosering te nemen om dezelfde effecten te krijgen qua visuals? Natuurlijk spelen hier een heleboel factoren in mee, maar ik heb gemerkt dat ik na de eerste echt harde trip met super veel visuals (15g atlantis truffels) nooit meer die visuals heb gehad. De keren daarna heb ik ook 15 gram genomen en zelfs al een keer 20 gram, maar de trips waren niet persee sterker. Jij ervaring met hoe ik die visuals weer op kan roepen? Klik om te vergroten... High Hawaiians Truffels zijn vrij sterke truffels op vlak van visuals, ik heb daar een kleine portie van geprobeerd en ik zag toch aardig wat dingen bewegen terwijl het een zeer kleine portie was."
"acht.zes zei: Ik heb precies hetzelfde. Klik om te vergroten... Ik heb 1 keer een tripsitter gehad en ik vond het eerder awkard om dat ik op mijn trip concentreerde en dat die persoon in stilte daar naast zat en ik had ook eens LSD gedaan op een festival en ik vond iedereen zeer vreemd behalve mijn vriendengroep die ook aan het trippen waren."
"acht.zes zei: Ik zou wel eens een keer een tripsitter willen hebben bij een Salvia binge. En dan gewoon elkaar afwisselen. Ik vind dit enorm interessant spul maar ik durf niet in me eentje lol. Klik om te vergroten... Dit was ik ook van plan met DMT, aangezien het maar 10min. duurt, maar ik wacht nog effe voordat ik DMT ga doen maar het is waarschijnlijk wel dit jaar!"
"Hallo iedereen! Ik ben van plan om binnenkort eens DMT te doen maar aangezien het mijn eerste keer is wil ik meer weten hoe je DMT neemt, ik weet dat je het in een pijpje moet doen en het moet laten verdampen en dan het inhaleert zolang als je maar kunt. Hoe verdamp je dit ? Als je zo een pijpje hebt als mij moet je dan het gaatje vanboven (zie foto) dicht houden met je vinger zodat de DMT kan verdampen en hoelang moet je gasbrander of wat dan ook eronder houden tot je de damp gaat inhaleren ? Extra tips zijn ook welkom. mvg. Kilian"