Yay ik kan er eindelijk aan komen denk ik. ![:)]()
Ik kan aan alles geraken, needlepoint en sunshine, zelf heb ik nog nooit needlepoint gedaan maar dat was de informatie die ik kreeg.Het zijn geen verschillende soorten LSD, maar verschillende zuiverheden van LSD. Of er zoveel verschil zit tussen die verschillende zuiverheden weet slechts een select clubje mensen die daadwerkelijk geverifieerde toegang heeft tot verschillende soorten zuiverheden. Vrijwel iedereen koopt gewoon zegels en heeft geen idee hoe zuiver de LSD is die erop zit, dat ze het verkopen als Needle point of whatever is leuk, maar zegt helemaal niks. Dus enkel wanneer je zelf een chemist zou kennen die LSD maakt weet je of je Needle point gehad hebt.
Ik vroeg me af het moeilijk is om LSD te maken, ik kan alle ingredienten kopen. Ik hoef hier geen tutorial krijgen van jullie maar ik vroeg me af hoe moeilijk het is.Het zijn geen verschillende soorten LSD, maar verschillende zuiverheden van LSD. Of er zoveel verschil zit tussen die verschillende zuiverheden weet slechts een select clubje mensen die daadwerkelijk geverifieerde toegang heeft tot verschillende soorten zuiverheden. Vrijwel iedereen koopt gewoon zegels en heeft geen idee hoe zuiver de LSD is die erop zit, dat ze het verkopen als Needle point of whatever is leuk, maar zegt helemaal niks. Dus enkel wanneer je zelf een chemist zou kennen die LSD maakt weet je of je Needle point gehad hebt.
Als je dat moet vragen is het antwoord moeilijk. Je moet echt wel een flinke scheikundige kennis te hebben om LSD te maken.Ik vroeg me af het moeilijk is om LSD te maken, ik kan alle ingredienten kopen. Ik hoef hier geen tutorial krijgen van jullie maar ik vroeg me af hoe moeilijk het is.
Ik heb een boek over hoe je moet maken, maar wat ik me afvraag is heb je veel scheikundige kennis nodig om deze stappen te kunnen volgen?Als je dat moet vragen is het antwoord moeilijk. Je moet echt wel een flinke scheikundige kennis te hebben om LSD te maken.
Nja dan gwn blijven LSD kopen. Ik hou gwn weg van dingen zelf maken. zoals zelfgekweekte wiet vind ik ook altijd beter dan andermans wiet.

(180uq - persoonlijk)Ik ken mensen die het gedaan hebben en ze zeiden dat na 700 niet sterker wordt maar dat je wel slechter voelt.@ UnFyKilianZ
Ik dacht dat er een bepaalde grens was met LSD met een maximaal effect en dat nog meer pakken dan niks meer doet? Weet zo die grens niet uit me hoofd maar zeker onder de 1000uq
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."