Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja ik heb inderdaad vrij sterke pillen, het zou me ook niet echt verbazen dat ik dit ervaar was het niet dat veel andere gebruikers dit niet hebben. Ik verbaas me over het feit dat een vriend van mij halfjes bij blijft pakken en energie blijft houden etc.(wel iets minder love gevoel uiteraard). Het is ook niet mijn doel om gigantisch veel te gaan gebruiken en nachten ermee door te feesten, maar het zou fijn zijn als ik een lekker gevoel en energie kon hebben voor zegmaar 6 uur( een feest zegmaar). Bijpakken heb ik ook wel eens anders gedaan met wat langer wachten. Maar hierdoor ging ik heel snel uit mn trip en kwam ook niet terug. hallucinaties kwamen toen juist wel flink, wat ik niet perse erg storend vind. maar ik krijg er geen extra energie of lekker gevoel meer van."
"oke bedankt voor de info! Ik had juist gelezen dat bijpakken op de piek beter hielp om die piek te verlengen. ik zal de volgende keer gewoon weer eens proberen wat langer te wachten met bijpakken.."
"ja dat klopt zeker. Dat experimenteren komt zeker goed, ben ik ook al een poosje aan het doen. Kom steeds dichter in de buurt Trouwens nog een klein vraagje omdat ik er geen topic aan vuil wil maken. Ik rook erg veel op een avond met gebruik. Kan zo gebeuren dat er 2 pakjes doorheen gaan op een avond/nacht. Kan dit dingen veroorzaken buiten de schade die roken sowieso veroorzaakt. bijv. overgeven/misselijkheid?"
"ja is trouwens wel met uitdelen erbij enzo. Maar ik kan er zo slecht mee stoppen als ik gebruik. als ik niet gebruik ik het al een pakje op een feest trouwens. Maar tijdens krijg ik echt de neiging om er een op te steken terwijl de andere nog niet op is.. Zal er nog wel even wat op gaan googelen. Als ik iets interessants tegenkom zal ik het wel hier posten. Bedankt voor je snelle reacties Harry!"
"ja maar een pakje meenemen weet ik niet hoor:P Kan ik dan flink van balen als mn sigaretten op zijn als ik wil roken. nouja balen, niet tripversterkend in ieder geval . ijsjes geniet ik inderdaad wel van wanneer ze er zijn. Voorderest word ik wel geprikkeld door de muziek maar neem nooit gekke dingen mee oid. zo'n spacebril heb ik wel eens gezien inderdaad en lijkt me wel geinig om te hebben. misschien maar eens voor kijken.."
"De volgende keer zou ik iets minder gebruiken inderdaad. Voor mij werkt 140-150 mg als startdosis. Dan komt die wel fatsoenlijk op maar niet te hard. Dit is ook ongeveer de 1.5 x lichaamsgewicht regel voor mij. misschien moet je die regel eens voor jezelf uitrekenen en dat gebruiken als lichaamsgewicht. Met bijpakken blijft altijd lastig, zit ik zelf nog steeds mee te klooien... maar dit: mijaser zei: daarna terug een halfje en na een uur nog een hele.. Klik om te vergroten... is niet zo verstandig. Ten eerste was je hem al flink aan het spacen. Ik snap dat je dan dat gevoel wilt verlengen dus halfje bijpakken na een poos prima. maar als die niet gaat werken dan gaat nog meer daarna hoogstwaarschijnlijk ook niet werken, dan is t gewoon op voor die keer. Dus nog 1.5 sterke pil wegslikken binnen een uurtje terwijl je al zelf vindt dat je misschien tegen te hard aan zit kan vrij naar uitpakken. Gr. UR"
"hee, bij mijzelf heeft xtc geen effect op mijn darmwerking.Wel op mijn blaaswerking helaas :P . Ik kan tijdens gebruik niet plassen dus dit merk ik vaak de nacht en ochtend erna (vaak plassen). In de middag is dit over. Meer effecten merk ik zelf niet. Feiten weet ik niet, dit is mijn ervaring. Het ligt er natuurlijk wel aan wat je gaat doen. Ik heb zelf na een nacht stappen met veel alcohol bijvoorbeeld wel last van mij maag/darmen. Het is niet alleen de xtc die dingen kan veroorzaken, maar ook wat je eet/drinkt en hoe je je gedraagt. veel plezier de eerste keer, zal vast lukken gr. UR"
"oke, dat nog maar eens proberen dan. 3 uur na inname of inslag?"
"Ik zou ook niet gaan mixen. Heb zelf geen ervaring met truffels maar het is altijd beter om bij een nieuwe drug eerst de effecten ansich te ervaren. Na die ervaring zou je er eventueel over na kunnen denken wat je prettig denk te vinden om te combineren."
"hoi allemaal, Ik struin al een poosje rond op dit forum en heb besloten zelf ook een account te maken. Ook heb ik meteen een vraag. de laatste paar keer dat ik heb gebruikt merk ik dat ik erg snel begin te hallucineren, een teken dat ik al teveel MDMA heb gebruikt en de MDMA omgezet wordt in MDA lees ik op dit forum. Ik heb al meerdere dingen geprobeerd qua dosering maar ben er nog niet echt uitgekomen. Ik heb op het moment vrij sterke pillen van rond de 200 mg. Het probleem is als volgt: een kwartje voel ik niets van, een halfje komt net niet binnen zegmaar, driekwart is precies goed hoe ik hem wil voelen. het liefste doe ik dit met dosering van eerst een kwartje en 3 kwartier later een halve(komt wat fijner op). Waar ik tegenaan loop is dat als ik bijpak(klein halfje) na deze dosis het voorkomt dat ik dan al begin te hallucineren. Ook wordt het gewenste gevoel van xtc niet verlengd. Bijpakken doe ik rond 1 uur na inslag. Dit is dus al na 1 pil of iets meer van 200mg. ik weeg 90 kg en ben 21 jaar. Mijn tussenpauzes zitten tussen de 1.5 en 2 maanden. Uiteindelijk resulteert dit voor mij in een maximale "trip" van 4.5 uur ongeveer terwijl vrienden dit veel langer vol kunnen houden. betekent dit dat mijn serotonine niveau lager is of dat ik minder MDMA aankan dan anderen of zit er een fout in mijn gebruik o.i.d.? Ik weet dat ik me niet geheel aan de vastgestelde regels houd, maar ik vraag me sterk af waarom mijn vrienden dit probleem niet hebben terwijl zij met dezelfde regelmaat etc. als ik gebruiken. Als het toch aan die "vastgestelde" regels ligt hoor ik het graag uiteraard. Sorry voor het lange verhaal en bedankt voor de moeite alvast gr. UR"