Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag XTC: als koppel, of met vrienden (niet gebruikers)

Vraag XTC: als koppel, of met vrienden (niet gebruikers)

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
L
Lightblue_skyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi! :wave:

Bij nieuwjaar gaan ik & mijn lief naar een feestje. We gaan daar dus XTC gebruiken (niet onze eerste keer) & helemaal losgaan :hearteyes: . Nu, we gaan naar een feestje waar we naar alle waarschijnlijkheid niemand kennen. Dus dachten we een paar vriendinnen mee te vragen. Deze meisjes gebruiken niet, en weten dus ook niks van ons gebruik. Al zal het hun kennende niet veel uitmaken moesten zij dit alsnog opmerken.

Maar nu dacht ik dat het misschien ook wel een aparte ervaring zou kunnen zijn om als koppel alleen naar het feestje te gaan & het te doen.

Heeft iemand ervaring? En wat raden jullie aan? Er een unieke ervaring van maken als koppel, of samen feesten met een groepje niet-gebruikers?
U
UR313Lid
01-01-2024, 00:00
#2
hoi :) ,

Over xtc gebruik als koppel kan ik weinig vertellen helaas, nog niet de mogelijkheid voor gekregen. Ik heb wel wat ervaring over drugsgebruik bij aanwezigheid van niet gebruikers(vrienden).

Ik kan zelf sterk aanraden om je vrienden te vertellen dat jullie gaan gebruiken, al helemaal als je denkt dat zij dit niet zo erg vinden. Het is geen fijn gevoel als je lekker staat te gaan en aan het denken bent dat je rustig aan moet doen omdat anderen het niet mogen merken.

Mijn niet gebruikende vrienden vinden het prima als ik(met nog 2 anderen) wel gebruik. Ik moet zeggen dat ik niet veel vind verschillen of iedereen gebruikt of niet. Als ze het niet erg vinden heb je alleen maar meer mensen om je gevoel mee te delen en lekker mee los te gaan.

De niet gebruikende vrienden merken ook vaak op dat zij ook in een leuke sfeer terechtkomen als enkelen van ons gebruiken door de vrolijkheid en energie die wij dan hebben :mrgreen: .

Ik zou lekker je vriendinnen uitnodigen en tegelijkertijd vragen of ze het erg vinden als jullie gaan gebruiken, hoe meer zielen hoe meer vreugd!

sorry voor mij lange verhaal, ik hoop dat je er iets aan hebt!

gr. UR
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#3
UR313 zei:
Ik kan zelf sterk aanraden om je vrienden te vertellen dat jullie gaan gebruiken, al helemaal als je denkt dat zij dit niet zo erg vinden. Het is geen fijn gevoel als je lekker staat te gaan en aan het denken bent dat je rustig aan moet doen omdat anderen het niet mogen merken.
Klik om te vergroten...

Ik ben het hier wel mee eens, het geeft wel meer rust als je het gewoon verteld. En zeker als je denkt dat ze het toch niet heel erg vinden, dan zou ik het gewoon vertellen. Anders kan het zijn dat je er wel mee gaat zitten dat je het niet verteld, of dat ze er later achter komen.

Als je gewoon met z'n 2en gaat word het denk ik ook gewoon superleuk! Ik denk niet dat je andere mensen nodig hebt, omdat het anders niet gezellig is! Maar ik vind zelf wel, met hoe meer mensen je bent [er zijn grenzen ofc.] hoe gezelliger het kan zijn.

Have fun^^
L
Lightblue_skyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk nu dus dat we toch maar alleen gaan, niemand om rekening mee te houden enz leek ons wel leuk, en nog eens echt alleen samen zijn :)

Misschien komen er enkele uren na middernacht nog een groepje vriendinnen langs die dichtbij wonen, maar dat is niet zeker dus. Hopelijk word het leuk zo met z'n 2en aan de snoepjes :)
U
UR313Lid
01-01-2024, 00:00
#5
tuurlijk wordt het leuk met zn 2en :grin: en ik sluit ook niet uit dat je daar veel mensen gaat ontmoeten haha.
o
onlypillsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kan maar één ding zeggen. Gewoon lekker met z'n tweeën gaan en genieten. Mijn persoonlijke ervaring is dat alleen met goede vrienden (in mijn geval gebruikers die even een M pauze inlassen en op de biertjes gaan) de beleving goed kan worden ingevuld. Waarschijnlijk sta je zo open voor nieuwe contacten dat jullie toch wel vrienden maken indien jullie daar behoefte aan hebben. Alvast een gelukkig nieuwjaar!
c
curiouscoupleLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wij zijn (als stel) een paar keer met vrienden gegaan. Het begint altijd leuk, maar iedereen beleeft zoiets op zijn/ haar eigen manier. Aangezien je nogal sociaal wordt, kun je daar redelijk ver in mee getrokken worden.
Als je niet 100% zeker weet dat jullie allemaal op 1 lijn zitten, ga dan samen!

Je hoeft niet op anderen te letten, kent elkaar..... enne....................je bent daar toch nooit alleen!

Have fun, ik voel een trip reportje aankomen :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."