Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoelang duurt het voordat je niet meer somber bent van 3mmc ?"
"Mooncake zei: Nou je merkt niks aan mij als ik 3mmc op heb, doe het wel vaker op werk, maar heb nog nooit 2 dagen door gehaald en dan naar werk, ik werk in de productie alleen tips enz is altijd handig Klik om te vergroten... Bro ik werk ook in de productie, maar doe het niet. Je speelt met je toekomst. Ik gebruik af en toe maar ik ben er niet trots op, maar ik zou nooit op werk gebruiken. Straks gaan mensen je een junkie noemen en krijg je een hele slecht naam dat bijna niet meer weg te krijgen is."
"LucidLucy zei: Zolang je (wekelijks) blijft gebruiken, zal je niet herstellen. Voordat je hersenen enigzins weer goed in balans zijn, ben je zo een jaar verder. Al zit de grootste groei 'm wel in het eerste halfjaar. Heb je al Klik om te vergroten... LucidLucy zei: Zolang je (wekelijks) blijft gebruiken, zal je niet herstellen. Voordat je hersenen enigzins weer goed in balans zijn, ben je zo een jaar verder. Al zit de grootste groei 'm wel in het eerste halfjaar. Heb je al een idee hoe je het aan wilt pakken om te gaan stoppen? Klik om te vergroten... Ja ik ga ten eerste me dealer verwijderen, zodat ik geen toegang meer heb tot 3mmc. en ik ga proberen iets van een afleiding te zoeken. Mijn triggers is voornamelijk op feestjes dan krijg ik er het meest zin in, dus misschien wat minderen met feesten. Moet tot nu toe zeggen dat ik bijna geen cravings heb, zondag was de laatste dag dat ik heb gebruikt, een week geleden heb ik geprobeerd te stoppen maar toen lukte het niet omdat ik er constant aan dacht."
"dupont zei: Verwijder het nummer van je dealer(s) vandaag maar uit je telefoon, en regel dat je komend weekend iets te doen hebt, bijv. op visite bij vrienden die niet gebruiken, een dagje weg uit je vaste omgeving, of anderszins een veilige plek. Laat de feestjes de komende maanden maar even zitten, en stop een tijd met alcohol drinken. De cravings komen vanzelf terug en als je het niet anders doet ga je weer voor de bijl. Zet 'm op! @Levy ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met het groepsexperiment gaat Klik om te vergroten... Hey wou even laten weten dat ik ong een maand ben gestopt en me eigen 4x zo beter voel. Af en toe heb ik wel eens een craving vooral op zaterdag, maar ik probeer altijd te onthouden dat het je maar voor een tijdje gelukkig maakt en daarna weer laag voelt. Laatste keer was qontinent en ook daar had ik 0,5 gram gedaan ( had de helft aan me maat gegeven)."
"Hey een vraagje, als je meerdere weekenden 3mmc gebruikt veranderd je gezicht dan ? Want ik merk niet zo veel op"
"FredKroket zei: Als je niks eet en drinkt word je misschien wat magerder en je zal er vermoeid uit zien. Maar echt permanente verandering lijkt me stug. Klik om te vergroten... Nee inderdaad, slaap minstes 8 uur na gebruik en eet middag en avond, ik heb een klein beetje wallen maar dat is het ook wel. Van 3mmc veranderd er ook niet veel met je ogen vgm."
"FredKroket zei: Wel grote pupillen tijdens gebruik Klik om te vergroten... Word je gezicht bleek ? Ik vraag me ook af of mensen snel zouden herkennen als je 3mmc hebt gebruikt kwa uiterlijk"
"LucidLucy zei: Het hangt denk ik ook veel af van waar je op het moment mee bezig bent. Blijf je een beetje bezig met 'goede' dingen zoals een goede dagbesteding, voldoende beweging en voeding. @Trufels123 heb je enig idee hoe je vitaminehuishouding is op het moment? Als vermoeidheid echt (te) lang aanhoud, kan het eens lonen om algeheel blo donderzoek te laten doen inclusief je vitamines. Wat ik van mijn vele a-pihp terugvallen toch wel geleerd heb, is dat ik gewoon door moet. Hoe pittig die eerste twee weken ook zijn. Ik kan niet de hele dag in mijn bed blijven liggen. Aan de andere kant kan ik ook niet teveel van mijn lichaam vragen. Structuur hielp mij hier enorm in. Op eenzelfde tijd naar bed en weer opstaan. Op vaste tijden eten. Iets in het huishouden doen. Al was het vaak maar één klusje, want daarna was ik al he-le-maal gesloopt. Èn, niet geheel onbelangrijk, ook genoeg uren slaap pakken. Voor mij was dat toch zeker 9 uur snachts en minimaal 1, maar liever nog 2 powernaps gedurende de dag. 30 minuten per powernap. Niet korter, niet langer. Met terugvallen in 3-mmc had ik meestal een veel minder heftige en lange nasleep. Maar door dezelfde trucs toe te passen, is het wel makkelijker vol te houden. Ik vond zelf deze video ook wel nuttig. Maar staar je niet blind op de fases en hoeveelheid dagen. Dan wordt het zo'n self-fulfilling prophecy. Maar het kan wel een verklaring geven van hoe je je voelt, zoals je je voelt. Ik kon altijd erg genieten van de honeymoon phase haha Klik om te vergroten... Hey dankjewel voor het bericht, ik neem elke dag vitamine B3 en vitamine D in, ook vatimine C af en toe. Ik zorg dat ik genoeg eten binnen krijg ook fruit. Bij mij zit het echt met het slapen, ik kan 9 uur slapen maar nog steeds kapot zijn, ook moet ik erbij zeggen dat ik vrijdag, zaterdag en af en toe zondag 3mmc doe. Hoe dan ook is het maar 1 gram 3mmc en, neem ik ong 6 kleine puntjes over heel de avond ( geen hele lijnen). Dit zal rond 175mg per avond zijn. Maar ik wil wel stoppen met deze zooi want ik word er fysiek heel bleek van en, zie er niet echt fris uit. Ik hou het liever is bij een pilletje op een festival dan voelt het speciaal😁"